Hieperdepiep Theresa 11 jaar

Vanmorgen was ik wakker voor de wekker van 7 uur- Een beetje wakker worden dan ontbijtje. Het was dikke mist zo erg dat ik steeds dacht ik moet mijn brillenglazen poetsen. Maar toch op weg naar de sportschool. Onderweg bij het grote parkeerterrein stond het daar vol met grote autos van een filmmaatschappij. Toen ik terug kwam van de sportschool hadden ze het oude winkeltje waar antiek staat maar niet voor de verkoop omgetoverd tot een fietsenwinkel.
We zullen het wel een keer zien waarvoor het was , grootste kans dat het voor de Bergretter is want die filmen altijd in de regio.
Thuisgekomen douchen en omkleden en een kop koffie. Ondertussen is de mist weg en blauwe lucht met zon. Dus ook weer warm.
We zien de eerste delen van de huizen achter ons verschijnen door het groen van de buren.
Meli is al aardig gevorderd met de aanleg van haar tuin. Het konijn dat nog over is smeert hem elke keer en we weten niet hoe. Tot nu toe steeds kunnen vangen.
Jannick had Sabrina van school gehaald met de fiets en zij erachter. Dat vindt ze geweldig. Wilde ze voor de deur afstappen met haar zware schooltas op haar rug viel ze eraf. Dat was koddig om te zien. Dan staat ze op en zegt niks gebeurd.
Jannick ging middageten voor hen maken en dan eet ze een bord vol weg. Een poosje bij Jannick buiten gezeten. Het was kanp heetin de zon. De temperaturen zijn nog altijd zo´n 25 graden of zelfs hoger.
Ik heb administratie gedaan en dan ben ik met Jan naar het postkantoor gaan wandelen.
Jan had vanmiddag al een vuilniszak vol met zandbak speelgoed naar de speeltuin gebracht. Hij moet nog een keer want we hebben nog een kruiwagentje en 2 hele grote autos. Dat hadden we al staan vanaf vorig jaar toen we de zandbak hadden weggehaald. Aangezien we volop buiten bezig zijn ruimt het stukje bij beetje op.,
Nog best veel te gaan. Jannick had gisteren zijn grasmaaier verkocht, ze hebben er eentje van Heinz. De kapotte sneeuwschuiver verkocht. Stenen verkocht.
Binnenkort gaat de staande vriezer ook weg want Heinz en Carmen verhuizen naar een nieuwe woning in Sankt Martin. De zonwering van Jannick gaat naar Heinze want zij hebben het systeem van Heinz genomen. Dat moet ook nog allemaal opgebouwd worden. Dat gaat dit jaar niet meer lukken denken we. Ze doen zo veel als mogelijk voor dat de winter begint.
Dan gaan ze in huis weer verder.
Ze hadden laat een afspraak in Schladming voor Sabrina. Daarna brengen ze Sabrina weer terug.

Allemaal gefeliciteerd met Theresa. 🥳

Anja 2023-09-21 09:57:22

Gefeliciteerd met Theresa! 🥳🥳

Nance 2023-09-21 10:22:43

Nog gefeliciteerd met Theresa🥳zal haar een berichtje sturen