Liduina ophalen

Vanmorgen wakker van de wekker en opgestaan. Ik naar beneden en daar zaten Theresa en Sabrina al te ontbijten. Jan kwam Theresa ophalen om haar een stuk weg te brengen. Jannick kleedde ondertussen Sabrina aan. Dan ging Jannick naar zijn werk en ik nam Sabrina mee naar boven. Dan heeft Jan haar weggebracht naar de Kiga.
Dan ik ontbijten en douchen en Jan ging na thuiskomst douchen.
Dan het pakket afgemaakt die kunnen we straks gelijk bij het Panoramacafe afgeven want die schijnen aan te nemen voor Hermes. Dan heb ik een grote doos met Nederlandse boeken doorgegeven aan iemand in Millstatt.
We gingen op weg en bij de PV waar het Panoramcafe in is gestopt . Sta ik voor een gesloten deur gaat het pas om 2 uur open. Ik kreeg het gevoel dat ik het pakket niet kwijt raak. Dan op weg naar Salzburg en we gingen naar de outlet. Dat hebben we volgehouden en we wilden eigenlijk koffiedrinken bij de Burger maar Jan reed verkeerd omdat hij niet luisterde. Dan nog een keer niet goed en dan zei ik hem laat de auto maar staan we kijken hier winkels tot het tijd is om naar het vliegveld te gaan. Dan hebben we op het vliegveld koffie gedronken en een broodje gegeten. Ik vond het maar raar dat hij niks dronk en zo want ik had hem een flesje drinken gegeven en een ijskoffie. Liduina was mooi op tijd en op weg terug. Daar konden de kinderen ook nog Liduina zien voor ze terug naar huis gingen. Jannick had onze auto nodig want Meli was al naar haar werk. Dus auto ingeladen en op weg. Eerst mij bij de Mez afgezet waar ik mijn broodpakket op moest halen. Dan naar het Panoramacafe om het pakket bij Hermes af te geven. Dat lukte zo waar maar ik heb steeds achterom gekeken of ze het pakket niet achter me aan brachten. Dan de kinderen bij Ingrid gebracht. Een gezellige avond Met Liduina doorgebracht.

Veel plezier met elkaar!

Annemarieke 2023-03-07 14:46:38

Heel veel gezelligheid samen gewenst