Weer een dag voorbij

Oostenrijk, Kleinsölk

Woensdag
Het weer begon koud en werd warm maar nog niet zonnig. Dat zou morgen moeten komen.
Ik denk er dus over om de BBQ voor de dag te halen en morgen op Jans verjaardag te BBQen. Anders toch gourmetten.
Rare dag vandaag, Jan moest vanmorgen naar Schladming naar het Bezirk met zijn bazin, ze zijn daar al heel lang niet te spreken over de mevrouw die daar schoonmaakt. Het Bezirk wil dat Jan het helemaal overneemt en niet alleen de vakanties of vrije dagen. Nu mag hij 3x per week het zwaardere werk van haar overnemen. Het stomme is dat ze bij het Bezirk niet echt met deze oplossing blij zijn , ik denk toch als je opdrachtgever bent dat er toch druk uitgeoefend kan worden. Ze kan nog geen emmer water meer dragen of een stofzuiger boven brengen. Het ziet er altijd smerig en vuil uit. Maar goed weer een paar uur erbij voor Jan. Vanmiddag had hij zijn eigen werk in Stainach, eerst het schooltje en dan het ploitiebureau dan moet hij daarvandaan naar Schladming om daar 1 uurtje te werken. Ik was naar de kapper in Gröbming en dat was nogal uitgelopen en dan had Jannick Jan gebeld dat hij niet thuis kwam ondanks dat het afgesproken was. Hij is met vrienden vanavond naar de sauna en blijft dan in Schladming. Mijn eten was al klaar en op hem gerekend en ik had dus geen vervoer terug naar huis want ik dacht dan kan Jannick me wel ophalen.
Dus maar koffie gaan drinken en wachten tot Jan uit zijn werk kwam.