Terme Catez we komen eraan

Oostenrijk, Kleinsölk

Freitag 31 August
Wenn `s im August nicht regnet, ist der Winter mit viel Schnee gesegnet.

Waaaahhhhhhhhhh het hoost en we zitten in dikke nevelwolken. Sneeuwval tot op 1700 meter.
Voelt gelijk idioot aan om een korte broek en hemdje in te pakken.
Vanmorgen een programma gezien over de nieuwe zoetstof Stevia, de mensen worden ermee belazerd want het is geen natuurlijke zoetstof (mag zelfs niet als natuurproduct verkocht worden) want het wordt op chemische wijze en niet op natuurlijke basis bereid. Zelfs niet uit de Stevia plant maar uit van alles en nog wat en is net zo slecht als alle andere zoetstoffen. Ik vind het een vieze smaak hebben en Jan ook. Afgezien er worden hier bekertjes yoghurt verkocht , de gewone koop je voor 49 ct en die met stevia voor 89 ct. Dan maar eigen gemakkte natuuryoghurt zonder suiker en zoetstof.
Ik werd vanochtend al vroeg gebeld, het was de Kronenzeitung . Ik heb een proefabo gekregen en deze dame wilde weten waar ik woon, dat vertelde ik haar en toen zei ze dat het te ver weg is want ze brengt de kranten op de fiets rond. Nou dat weet ik dan. Belde ze later nog een keer dat ik het zelf moet afmelden en dat voor een abo die ik aangeboden kreeg. Zo zal je wel een flinke lezerskring krijgen. Mijn vorige krant kwam met de post zoals we ook onze reclame krijgen. Dus gebeld en dan zegt die man dat heeft zij niet te beslissen dan moet ze contact opnemen met haar rayonmanager en daar zit ik dan tussen in.
De katten zijn al de hele dag van streek, ze hadden al in de gaten afgelopen week dat er weer wat stond te gebeuren maar nu ze al die tassen en rotzooi zien weten ze het zeker. Vooral Fiep is heel erg zielig , zo erg dat ik zelf nu met een brok in mijn keel rond loop. Ingrid en Jannick zijn thuis en zorgen uitstekend voor ze maar tja die zijn niet ons. En als Ingrid toch tussentijds bevalt dan komt Barbera weer voor ze zorgen nou dan hebben ze zeker geen klagen want dan is de kattensnoepjes pot leeg.
Nou vandaag toch nog gelukt een album te fabriceren, werkt wel op internet explorer maar nog niet in chrome.
Dus ik kan fotos genoeg maken in de vakantie en als ik internet heb ook weer erop zetten.
Ingrid is nu de 34 weken voorbij, hoop dat het na onze vakantie pas zo ver is-
Geen idee of ik tussentijds nog internet kan gebruiken anders tot over een week of 2.
Camping Terme Catez in Catez ob savi we komen eraan .

31 augustus 2012 16:58 | Door: Annemarieke Veel plezier!!!