Slecht weer

Vanmorgen om half 8 wakker en gelijk opgestaan. Broodjes in de oven, katten eten gegeven en tafel dekken. Ik was nog niet eens klaar of daar kwam de familie. Theresa uiteraard helemaal aangekleed met haar nieuwe favoriete kleding. Gezellig gegeten en de kinderen bleven boven. Theresa wilde op haar telefoon dingen doen maar eerst met Oma op de pc de Schleichsite bezoeken. Ze wees aan wat ze nog niet heeft en dat was bijna alles. Sabrina wilde Gabby´s dollhouse kijken dat is haar favoriet op het moment en gelukkig komt er vanaf 10 augustus een nieuwe Staffel op Netflix. Ik heb mijn bed afgehaald en ondertussen 3 wassen alweer terug in de kast. De vaatwasser gevuld en weer uitgeruimd en weer gevuld. Met de famiie over de vloer gaat dat wel door.
Ze gingen middageten en Jan had nog restanten van gisteren. Ik kan wel met wat minder uit vandaag. In de middag kwam Theresa weer boven en die ligt op mijn bed met haar Tablet. Wij F1 aan en het mag gewoon niet zo zijn dat Max ook wat wint dit jaar. Maar als het zo doorgaat rijdt er zo niemand meer en nog 63 ronden te gaan.
Het is baggerweer en was het vanmorgen nog aangenaam nu gewoon koud en we hebben de houtkachel aangemaakt. Ik begon vanmorgen in korte broek en alles open met 18 graden en de korte werd een langebroek , de deuren en ramen gingen dicht, het dekbed wat te drogen hing moest binnen drogen en nu de kachel aan. Het is nu kwart voor 4 en Jannick kwam Sabrina brengen en die zit nu ook op ons bed om Gabby te kijken. Hij en Meli zijn spelletjes aan het spelen met vrienden over het internet. Ik ben met 2013 bezig op de site. Moet eigenlijk wat dingen scannen maar geen zin in dus alleen wat tekst verwerken. Tja het moet wel hobby blijven. Dan wis ik per ongeluk het verkeerde en ik kon een vloek inhouden en denk dan dommmmmm.
Speciaal voor Els fotos van de schoenen.
Nou mensen tot morgen , ik ga nu maar kijken wie er vandaag nog wel over de finisch komt in de F1.

allemaal leuk maar dacht dat het leer zou zijn maar die van melli zijn op zeker gaaf. de rest ook hoor

els molenaar 2021-08-01 17:02:48

Wauw, echt super gave schoenen!!!!