Rustig weer

Vanmorgen wakker om 9 uur. Dan nog een poos tv gekeken en dan om 10 uur opgestaan. We hadden vandaag niets dus dan is het net weekend voor ons.Na het ontbijt eerst maar eens een afspraak gemaakt op de handenpoli. Dat kan op de 1e maart. Ik kan pas eind februari bij de neuroloog terecht.
Het is droog maar nog helemaal dicht getrokken. Maar geen storm meer. De brandweren hadden genoeg te doen. Door de hevige sneeuwval met storm werden de autos gewoon van de weg geblazen. De brandweer van Gröbming moest 3x op pad ongelukken op de B320.
Het bleef koud en pas begin van de middag een paar zonnestralen en werd het 6 graden maar verder net boven het vriespunt. Geen wind meer maar het volgende koufront komt eraan. Ik had 2 series van Dertigers gezien , ik vond het onderhoudend. Nu kijk ik Deadspace, een Israelische serie. Spannend en onderhoudend. Ik ben aan de laatste afleveringen van Grace Anatomy bezig maar af en toe kijk ik wat anders. Grace Anatomy heeft 17 series dus dat was lang kijken. Op tv kijken we nauwelijks nog gewoon allemaal oude shit. Jan heeft het huisje schoongemaakt dus de nieuwe lading sneeuw kan komen.
Een rustige dag , koken, wat huishoudelijk en een was .
Diane ik zag vandaag een envelop dus de kaart van jou is aangekomen. Zal ze wel leuk vinden. Ze werkt nog tot vanavond .
Filmpjes van de brandweer van het bergen kunnen jullie zien hoe het weer was.

Nou dat is idd geen pretje wat een weer bij ons is de temperatuur tussen de 8 en 11 graden. Maar je weet hier kan van alles nog komen.