Weer even de heetste dag vandaag

Vanmorgen vroeg wakker een beetje dommelen en opgestaan. Het is zo vroeg al aardig warm en vandaag weer temperaturen tot de 40 graden. Dat zijn temperaturen in de schaduw. Er wordt extreem verkeer verwacht en Jannick staat vanmiddag in Bereitschaft bij het RK bij de Katestofehilfe- Die gaan aan de Phyrnautobahn de mensen verzorgen die daar zeker in de file terecht komen. Jannick en Ingrid kwamen koffie drinken en Jannick ging grillen en wij mochten ook komen. We hebben wel binnen gegeten want het is een beetje te heet buiten. Ingrid prikt wat aan de vork van Sabrina en die probeert het dan in haar mond te krijgen. Het hapje Kartoffelsalat zat dan ook meer op haar neus. Het is lastig voor haar als ze iets in haar mond krijgt om het eraf te halen want zowel haar ondertanden als haar boventanden staan naar binnen door de aanvallen en de druk erop. Afbijten kan ze niet daardoor.
Na het eten wij weer thuis. De was is klaar, het bed weer opgemaakt en veel meer doen we niet. Dan om 15 uur samen naar de Stefflback gelopen om een ijsje te halen en in het Kastanienpark opgegeten. Dan moesten we weer moed verzamelen om in deze hitte naar huis terug te lopen. Daar konden we nog een uurtje F1 kijken. En dat was spannend. Maar Max die flikte het weer en werd 1,
Leuke fotos van Angela gekregen van Jula en Tobi.