4.Adventsonntag

Oostenrijk, Pruggern

Tausende von Kerzen kann man am Licht einer Kerze anzünden ohne dass ihr Licht schwächer wird. Freude nimmt nicht ab, wenn sie geteilt wird.

(Buddha, 560-480 v.Chr.)

Zo om half 7 was de dame weer vol aanwezig en hadden de ogen van Oma nog wat moeite. Nog wat dommelen en dan toch eruit en onder de douche. Jannick kwam ook voorbij . Om 9 uur gingen we op weg naar de Galsterberg, gisteren verzopen we daar vandaag prachtig mooi weer en alles wit van de nieuwe sneeuw. Goede ski omstandigheden. Theresa ging met een andere leraar vandaag op weg en om 11 uur waren de Rennen. Ze kwam goed naar onder en netjes maar haar drang en felheid ontbreken. Ze is dus nog niet geheel de oude Theresa.
Na de huldiging gingen we weer naar huis terug en Opa stond al te wachten beneden. Jannick was naar Weithy om nu eindelijk de Eisstocken opnieuw te lackeren.
Ik had absoluut geen zin en fut om te gaan koken dus Jan is een partypizza gaan halen. Die is reusachtig genoeg voor ons allemaal en ook nog voor vanavond.
Behalve de was niet veel meer gedaan en aan het eind van de middag Theresa onder de douche gezet en haar haren gewassen. Nu zit ze fris in bed tv te kijken . Net nog even Ingrid gesproken en de fut is er een beetje uit en ook Sabrina heeft niet veel zin meer.
Een foto van Jan die op de stoel zat te slapen en Theresa had haar Shaun bij hem gelegd , 2 fotos van hoe het gisteren was en dan de rest van vandaag in een witte droomwereld.

Leuke foto's. Alvast een fijne kerst! 🎄🎄 Straks weer de hele familie compleet. Zalig! Liefs, Lex en Annemarieke