vervolg verzekering

Oostenrijk, Schladming

Jannick was heel vroeg gaan trainen (fietsen 75 km), deels omdat het heel warm wordt vandaag en hij ook nog om 12 uur naar de kno in Schladming moet.
Ik ben vanochtend echt geëxplodeerd bij de Krankenkasse, nu is Jan volgens hen verzekerd en Jannick met hem maar ik niet. Moet opnieuw een 121 verklaring aanvragen. Later op de ochtend moest Jannick voor controle naar de kno arts , belde Jannick om te zeggen dat hij niet verzekerd is omdat hij bij mij verzekerd is. Met Nederland gebeld en die hebben dus alleen een verklaring voor Jan naar Graz gestuurd. Want ik was met Jannick verzekerd maar nu hebben ze Jan dus weer verzekerd en ons eraf gehaald in Graz. We worden doodziek van die ambtenarij. I.p .v dat ze alles nu 1x compleet verzenden , ik zie de bui al hangen dat als mijn papieren binnen komen dat Jan weer wordt uitgeschreven. Dit is nu al 4 maanden aan de gang en we moeten alles zelf betalen krijgen het wel terug als we weer verzekerd zijn want dat is met terugwerkende kracht maar het is even niet meer op te brengen. Jan moet naar de uroloog, Jannick nog een keer kno, medicijnen voor Jan en alle andere dingen die er nog bij komen, bloedprikken, foto,s enz. Het probleem is dat ze in Nederland een achterstand hebben van 2 maanden en in Graz ook een achterstand van 2 maanden. Ze lopen constant achter de feiten aan.
Jan was werken, ’s ochtends op het politiebureau en ’s middags op het bezirk.
Het is super mooi weer en heet, boven de 30 graden. Naar de sportschool geweest en een stuk gelopen. Na het avondeten nog een lange wandeling met Jan samen gemaakt.