genieten, zon en nu extreme sneeuwval

Duitsland, Reit

Jannick kwam ,s ochtends lekker op tijd thuis en Jan had alles al ingeladen dus Jannicks spullen nog en dan warm eten en weg. Super mooi weer en helemaal binnendoor gereden. De katten protesteerden af en toe maar hebben de reis goed doorstaan.
Bij aankomst konden we gelijk het appartement in en alles uit de auto slepen. Dan na het avondeten naar de meeting in Reit i Winkl. Veel bekenden begroet en dat is toch voor ons het voornaamste aan deze week.
We hebben de slaapkamer aan Jannick gegeven en wij slapen in de huiskamer met de katten.

Zaterdag 22 januari
In de loop van de dag vertrokken naar Reit im Winkl. Mooi weer en we reden lekker binnendoor door Oostenrijk maar niet over de pas maar er om heen. Voor de mensen die het niet weten je kan over de dreieck Salzburg richting Munchen en dan richting Innsbruck of over Bisschoffhofen richting Saalfelden en Skt Johann.We zaten niet in Reit maar een kilometertje of 7 er vanaf in Schwendt. Dat is ook nog in Oostenrijk en voordelig voor ons omdat we dan internet en telefoon kunnen gebruiken.
Dan was gelijk ,s avonds al de eerste briefing en dus ook gelijk een hoop bekenden ontmoet. Jannick