Niet mijn dag

Vanmorgen wakker voor de wekker en gelijk opgestaan. We reden precies om half 7 weg. De straten waren sneeuwvrij maar het hoosde flink. We kwamen vroeg aan en parkeren is daar een probleem dus we hebben Theresa voor de deur van de school onder het afdak gezet, Wij zijn dan naar Seiersberg gereden.
Ergens het gevoel dat het niet mijn dag was. We waren al door een groot deel van Seiersberg heen en het was pas 11 uur dus eerst wat gaan eten. Dan de rest bekeken. We besloten om naar de Bakkerij konditorij in de buurt van de school te gaan en daar koffie te drinken. IK zeg tegen Jan parkeer hier (parkeervakken)maar nee hij wilde niet want daar kostte het geld. Ik zeg hem nee want het is na 13 uur en dan is het vrij. Hij parkeert toch een stukje verder gewoon in een rijtje langs de weg. Ik kijk nog of er borden staan of wat anders maar niets te zien. Toen we terug kwamen bleken we een bon te hebben. Later lees ik het nog een keer goed en we hebben geen parkeerbon . Volgens het nummer 110 hebben we met onze auto de strepen van een fietsweg overschreden. En wij beide HUhhhh. Daar moet ik nog mijn gedachten over laten gaan . De boete is geloof ik 25 Euro geen onoverkomelijk bedrag maar te veel als het onterecht is. We waren van de bakker naar de spar gereden en daar in de parkeergarage gezet dan stukje lopen en Theresa afgehaald en dan weer terug vandaar op weg naar Huis. Theresa wilde graag eten van de Mäcci dus in Liezen eten gehaald. Dan naar huis. We zijn allemaal moe. Nog niets van K
Jannick en Meli komt pas veel later thuis. Theresa slaapt dan maar bij ons.