Eindelijk mooi weer

Vanmorgen al om half 7 wakker, een beetje ontbijt tv en tegen 8 opgestaan. Ochtendrituelen en een beetje opruimen.
Dan om kwart voor 10 ging ik aan de wandel en het was super mooi en zonnig , nog wel frisjes. Dus ik vroeg Jan ga je mee aan de wandel en ja dat wilde hij wel. Hij moest helaas wat langer wachten buiten bij de huisarts maar had een plekje in de zon. De huisarts heeft met de internist gebeld en as maandag krijg ik mijn eerste infuus met iets. Je moet het zelf betalen maar volgens de internist goede resultaten bij veel mensen. Ik moet ook weer een afspraak maken bij de internist voor een uitgebreid onderzoek. Dan zijn we op weg naar de apotheek gegaan, maar eerst langs de bank potje met centen van Sabrina legen. Toch bijna 30 Euro. Ze krijgt mijn kopergeld en als ik wat vind of als ik wat speelgoed verkoop deel ik dat tussen Sabrina en Theresa. Theresa geeft er af en toe wat aan uit maar Sabrina niet. Dan naar de apotheek en we kwamen langs Post en we konden een ijsje niet weerstaan onze eerste van dit jaar. Het was ook zo lekker in de zon en het was al rond het middaguur dus de temperatuur ook al gestegen. Alleen de wind blijft koud door de vele sneeuw nog op de bergen. Maar uit de wind heerlijk. Thuisgekomen een lekker Indonesisch Bihunsoepje en een loempia.
Meli is thuis en was beneden het hok van Jannick aan het opruimen, behalve de zooi die Ingrid er altijd insmeet en de spullen van Jannick die hij niet boven mocht hebben ook nog verhuisdozen die leeggemaakt moeten worden. Dus die is ook even onder de pannen. Eind van de middag komen de kinderen weer .
Ze was in de middag buiten in de tuin onkruid aan het verwijderen en ben ik gaan helpen en hebben Jan en ik de tuinspullen uit de kelder gehaald en naar buiten gedragen . Jammer dat van het zithoekje die bij Jannick op het terras stond dat daar zo veel troep op gegooid was en bv de tafel stond andersom is dus aan de onderkant kapot gegaan. De glasplaat was nog wel heel. Normaal stond het gewoon afgedekt op het terras en het is overdekt. De kussens heeft ze nat er tussen gegooid dus vol met zwarte spikkels. De houten plantenbakken zijn verrot dus die kunnen weg. Het was best lekker in de zon maar de wind was wel sterk en koud.
Dan had ik aan Meli gevraagd of ze boven koffie kwam drinken en dat kwam ze doen. Dan hoor ik van haar dat Ingrid toch weer voor het alleen zorgrecht wil gaan. Doodmoe wordt je van dat gedraai.
Nu zitten we te wachten op de kinderen en het is al half 5. Toen afgelopen zaterdag de kinderen terug naar Ingrid moesten dan staat ze om 9 uur voor de deur en hebben we amper tijd om ontbijten en de kinderen normaal aan te kleden en zo.
Voor ons is het nu weekend.

Heb jij wat met watsapp gedaan ik krijg geen berichten naar jou weggestuurd. Heb een videotje over megenger voor Sabrina gestuurd. Houd er rekening mee dat je je telefoon dan even kwijt bent😂