een goed begin van de week

Vanmorgen wakker van de wekker om 6.15, gelijk Theresa wakker gemaakt , Jan haar ontbijt maken en ik haar tas ingepakt. Jan ging Theresa naar school brengen en ik ging douchen en aankleden. Dan koffie drinken met Jan . Samen met Jan aan de wandel, eerst naar het postkantoor om de aangetekende brieven voor Ingrid ophalen. Gelukkig doen ze hier niet zo heel moeilijk en kreeg ik ze mee. Dan wilde ik pindakaas kopen dat eet Theresa momenteel graag dus bij de Unimarkt hadden ze daar niet meer de normale potten met eigenmerk maar hele kleine potjes Calve- Dus dan maar naar de Billa doorgelopen en ik geloofde mijn ogen niet ook daar de eigenmerk potten weg en de hele kleine potjes Calve. Dan maar dat hele kleine potje meegenomen want ik had 25 % kortingbonnetjes want 2,99 voor 210 gram is toch wel erg duur , ik had laatst een pot van de Lidl 650 gram ongeveer voor de zelfde prijs.
Dan weer terug gaan wandelen maar dat werd stevig doorstappen want Theresa kwam vandaag vroeg uit school met half 12. Dus Jan is doorgelopen om haar te halen en ik met de boodschappen naar huis. Gelijk aan het eten koken begonnen en toen Jan thuis kwam met Theresa was het eten klaar. Verse sperciboontjes, gekookte aardappeltjes en verse runderburger . Na het eten de tassen ingepakt en zijn we naar Schladming gegaan daar was vandaag het 20 jarige bestaan van het zwembad en ze hielden open dag. Dus we mochten gratis zwemmen , sporten en sauna , er was precies nog 1 dame meer niet. Later kwamen er wel wat meer .Staan we bij de uitkleedruimte en willen we de spullen in de kluis doen zegt Jan stik ik heb 2 verschillende schoenen aan. Je kon mij werkelijk wegdragen en nu ik het neerschrijf begin ik weer. Na het zwemmen hadden we het koud en zijn we naar de sauna gegaan daar mogen kinderen wel naar binnen. Dus met zijn drieen eerst in de Himalaya grot maar dat vond Theresa niet prettig die vochtige zoutige warmte dus zijn we eruit gegaan. Dan zijn we naar de biosauna van 60 graden gegaan en daar hebben we onze tijd wel uitgelegen dan koud water daar was Theresa niet van gecharmeerd dus alleen haar armen en benen en dan onder de lauwe douche. Lekker gaan liggen in een ligstoel en dan na verloop van tijd toch naar huis gegaan. Dan kom ik er achter dat Jan geen parkeerschijf heeft gebruikt , hij had geluk geen controle gehad en dat is hiet zeldzaam. Ik had hem gezegd dat hij die moest gebruiken en dan wordt hij boos en zegt dat weet ik heus wel. Maar had het niet gedaan. Het is geen fijn zwembad , het water valt mee maar de luchtwarmte is gewoon te koud voor een zwembad. Dan weer naar huis gereden en eind van de middag weer thuis. Theresa heeft nog wat gegeten en is dan haar huiswerk gaan maken.
Zo maar eens het avondbrood gaan maken

Er stond een foto van Dominik in de krant , leuk hij speelt nog steeds trompet.