Sinterklaas vieren

Vanmorgen opgestaan en de tafel gedekt, eitjes met spek en zelfgemaakte ketchup van tomaten. Dan kwam de familie van beneden en konden we ontbijten.
Later op de morgen hebben we pakjes uitgepakt. Sabrina mocht de pakjes pakken en lezen voor wie. Ze gaat er nog helemaal in op. Ze was samen met Theresa op zoek gegaan of de zak ergens was neergezet. Dan komt zee helemaal enthousiast van we hebben een zak gevonden.
Na het uitpakken gingen ze naar beneden . Oma ging opruimen. Ondertussen was het bijna tijd om te koken. Jannick had een bloemkool want zij lusten allemaal geen witlof en dat had ik voor Jan en mij. Allerlei vlees gemaakt en vleesjus, kaasknödel, patatjes bloemkool met kaassaus en witlof in kaassaus. Voor iedereen was er wel wat bij. Na het middageten gingen ze weer. Straks onze kerstfoto maken.
langzaam aan gaat ons weekend ten einde.
We hebben omze kerstfoto gemaakt. Ik heb de fotos van gisteren hierbij gezet.
Om 5 kwamen Jannick en de meiden nog warm eten van de restanten. Jannick heeft Sabrina bij ons gedoucht en Theresa kon zelf beneden. meli had vanmiddag jeugd RK.