We branden een kaarsje

Afscheid nemen
is niet los laten
Het is een andere manier
van vasthouden.

Vandaag herdenken we en branden we een kaarsje.

Vanmorgen om 7 uur wakker , blijven liggen tot 8 uur. Wel medicijnen en katten gedaan. Dan douchen en op mijn gemak de tafel dekken en alvast een kop koffie. Dan om 9 uur komen Jannick, Meli en Theresa ontbijten. Het is geen weer om iets te gaan doen. Veel wind maakt het koud. Straks bij hen gaan eten, Meli gaat pizza maken. We konden allemaal zeggen wat we op de pizza wilden en ze smaakten heerlijk. Ondertussen de F1 kijken. Eigenlijk had ik het al opgegeven en ik denk velen met mij. Typisch Max niet opgeven en je kansen benutten maar dat in de laatste ronde doen. Dus genoten van de race met een onverwacht einde.Ik heb vandaag banketstaven gemaakt met het gisteren zelf gemaakte amandelspijs. Ze waren lekker en best goed maar ergens het gevoel dat het nog beter qua smaak kan dus nog eens navragen bij Danuta die het altijd zelf maakt. Maar nooit geweten dat het best makkelijk is. Hadden we na de pizza bij de koffie.
We keken eigenlijk BVN en dan kwam iets van Nederland zingt, ik vond de muziek mooi en tot mijn verrassing kende ik de meeste teksten al bij de eerste tonen. De reformatorische scholing of de vele kinderuren bij het Leger des Heils want die speelden en zongen ook. Maar ik denk hoofdzakelijk het elke week uit je hoofd leren van een Psalm en de overhoring op de maandagmorgen. Dit waren wel de psalmen die ik mooi vond en nu de teksten ook.

Super race... Max Wereld Kampioen 2021. Samen nog prettige dagen gewenst voor kerst.

Christina 2021-12-13 05:43:04

Echt, wat een race!!! Tot tranen toe geroerd.