Weekend ook al weer voorbij.

Ze waren gisteravond pas om half 1 weer thuis. Vanmorgen wakker geworden en de F1 afkijken. Wat een chaos met gelukkig goed resultaat voor Max. En wat is Alonso goed. De botsautos op de kermis waren er niets bij.
Om halTheresa ging na het ontbijt weer haar bed inf 10 kwam Jannick met Sabrina ontbijten en wat later schoof Theresa ook nog aan. Theresa ging erna weer terug naar bed. Geen probleem. Sabrina ging dvd´s kijken ook goed. Om half 12 kwam Meli ook tevoorschijn. Jannick en Meli gingen beneden aan het werk. Ik ga wat later koken want ontbijt was al laat. Ze komen dan allemaal eten. Ik ga maar Grieks koken. De kleren voor morgen van de kinderen liggen al schoon klaar. Ze zullen eind van de middag ook bij mij douchen.
De griekse balletjes gemaakt, een grote schaal zaziki gemaakt en de airfryer van Jannick gehaald om patat te maken. Om half 2 konden we eten. Dan een Irish koffie Theresa kijkt tv en Sabrina leest op haar manier boeken.. Jannick was er ook weg van. (Erna) Dan gingen ze weer aan het werk en de kinderen bleven boven-
Nu ook even wat Disney kijken en met een uurtje is het alweer tijd om de kinderen onder de douche te zetten. De tijd vliegt voorbij als je veel te doen hebt.
Eind van de middag ging Theresa zelf douchen en daarna heb ik Sabrina onder de douche gezet. Dan gingen ze samen nog wat in bed tv kijken. Dan heb ik boterhammetjes gemaakt voor ze . Ik was even beneden gaan kijken. Nog heel wat werk te gaan voor de wanden en plafond om aan te zien zijn. Maar alle leidingen zijn in de muur weggewerkt. De radiator is er nu ook uit.
Ze kwamen samen nadat ze zelf ook onder de douche waren geweest de kinderen ophalen. Tot morgenochtend rust hebben we nu. Ze hebben nu paasvakantie dus we hoeven niet heel erg vroeg eruit maar ze moeten wel om 10 uur klaar zijn dan haalt Ingrid ze op. Heeft Jannick speciaal gevraagd omdat het zo´n zooi is in huis.