Dag 2 van de klusweek en we schoten niet op

Om 7 uur wakker , nette tijd om een uurtje te dommelen en wat tv. Dan opgestaan en na alle ochtendritualen wachtte het klussen op ons. Dus ales naar 1 kant geschoven en dan begonnen met de massief houten wandkast leeg te halen. Dan houdt je niet veel plaats over. Maar hij moest ook an de wand weg geschoven worden en dat was niet zo eenvoudig (opgebouwd ter plekke) Dan met de stomer maar helaas pindakaas geen succes. Dan zijn we naar Letmaier gegaan om te kijken wat mogelijk is en dat was snel gevonden een oplsmiddel. We hadden ook gekeken naar iets voor op de muur met kwarts niets gevonden maar nee hebben ze niet . Ze kunnen wel wat van Kneiss bestellen wat je dan moet aan maken en dan spachtelen. Nee ik zoek iets wat fijn is en ik kan rollen. Ondertussen etenstijd dus voor het eten gezorgd, Ook al is het donker en somber weer wel warm met 21 graden. Dus °Jan zit even buiten en ik ben even op bed gaan liggen , mijn lijf protesteerd nog steeds heftig. De Plekken worden minder , de zenuwpijn ook maar nu nog de enorme Muskelkater die ik heb.
Ik hoop toch nog wel een stuk van de muur klaar te krijgen. Mijn hele woning is een puinzooi, daar kan ik slecht tegen maar eerst rommel voor het weer net wordt. De gang is eigenlijk ook slecht aan een kant maar is nu verdwenen achter de kasten dus dat laten we maar even zo.
Het lukt dus niet zelf niet met het afweek spul. Na een dag werken niet klaar en we geven het op. Morgen maken we het vlak met de schuurmachine en dan maar behang erop en het ligt eraan hoe het dan eruit ziet wat verder.