Ongewone vraag aan Jannick

Oostenrijk, Schladming

Mittwoch 5.März
Bah vandaag heeft het druilerige regenweer ons ook bereikt. Wat hoger sneeuwt het.
Ik heb gekookt, andijviestamppot met gehaktballen altijd lekker. Daarna kwamen Ingrid en Theresa. Een beetje opgeruimd en Jan heeft gestofzuigd.
Gisteravond zat ik er om 19 uur al door heen en ben dan ook naar bed gegaan. Het heeft me vandaag emotioneel veel kracht gekost maar vast ook wel weer een stuk verwerking opgeleverd.
Vandaag door het weer een beetje futloos, zit met de lichten aan zo donker is het en daar houd ik helemaal niet van.na het middageten was ik weer extreem moe en heb dan maar een powernapje gedaan.
Vanmiddag met Ingrid en Jannick meegereden naar Schladming en boodschappen gedaan. Ingrid moest haar dienstkleding gaan passen-jannick met Theresa en mij naar de Billa en dan daarna met zijn allen de andere boodschappen gedaan.

Jannick werd gebeld en kreeg een ongewone vraag. Zijn Dienststelleleiter is gestorven en wordt as maandag begraven. Nu heeft die man in zijn papieren een briefje aan 4 collega´s nagelaten en de vraag om zijn kist te willen dragen.
Jannick heeft ja gezegd en hij heeft het briefje aan hem nog niet gekregen maar volgens Norbert die ze allemaal gelezen heeft met het waarom zal Jannick hierdoor erg geroerd worden. Helaas een van de mensen die hij gevraagd heeft kan het niet doen wegens problemen aan zijn rug. De dragers moeten in de dienstkleding (rood) met witte handschoenen en witte helm. De man komt geloof ik morgen aan vanuit Israel waar hij op vakantie gestorven is en dan nog autopsie omdat hij in het buitenland gestorven is , vandaar pas maandag de beaardiging.