Rommelige dag

Was vroeg wakker , de Bagger begon om 7 uur met het werk.
Dus maar opgestaan. Dominik kwam om half 10 met een cadeau voor Theresa die helaas ziek in bed lag. Maar later opgeknapt boven kwam en daarmee de rust verdwenen. Een paar keer Sabrina gehad om haar te laten wennen aan GEEN mama. Jan ging in de morgen werken in Schladming omdat hij gisteren mee was gegaan naar de Sauna. Na het middageten ging hij maaien bij Andre. Ik doe niet zo veel als ik de kinderen om me heen heb. Maar wel de fotos van 2009 en 2010 die ik had gevonden op rij gezet. Het jaar 2009 heb ik helemaal erop staan. Ik heb niet alle fotos gevonden maar misschien komt er af en toe nog wat bij als ik door de andere jaren heen ga.
Helaas is het werk aan de muur niet klaar gekomen, ze missen de goed hoekstenen wat ze nog hebben gaat schijnbaar niet. Ach ja het zal ook niet een keer mee zitten. Was toch vandaag ook weer een hele dag werk.
Theresa was zo blij met het cadeau van Dominik. Ze had een verrassingszak met 2 ponymagazins en daar zat bij de een een doosje bij en een ketting met sleutel om hem af te sluiten. Bij de ander hartvormen met losse pijlen waar je ijsblokken van maakt die dan op een glas gelegd kunnen worden.
Morgen weer feest komt de familie uit het Murtal.
Dominik werd ergens tussen half 7 en 7 gehaald. In de avond de fotos en de laatste stukjes van 2009 er op gezet.

Gezellige foto van Jan met de beide meiden!!!