Tiefwinterlich

Goed geslapen en gisteravond met moeite de Masksingers afgekeken. Vanmorgen om half 7 wakker en wat tv gekeken en om 7 uur Jan wakker gemaakt-
Ik ben ook gaan douchen en aankleden en aan het ontbijt. Een koppie koffie daarna en nu wachten tot het tijd is om op weg te gaan. Ik moet iets meer tijd inplannen want het is nu ook bij ons tiefwinterlich. Vannacht gevroren niet veel maar genoeg om de sneeuw te laten liggen. Er ligt een behoorlijke laag en het sneeuwt nog steeds. De temperaturen zullen vandaag niet heel veel stijgen dus dan blijft alles liggen. Er wordt tot 50/60 cm sneeuw verwacht. Helaas ook stormwind dus gevaarlijk wordt het dan in de bergen met groot lawine gevaar. Wij zitten met die 800m een beetje tegen en net onder de sneeuwgrens en in Ramsau op 1000m hebben ze dus al veel meer sneeuw. Jannick zei dat er gisteren al in Ramsau meer lag.
Door de sneeuw ploeteren naar de huisarts, altijd fijn dat de straten geruimd worden maar de voetpaden niet. Ik vind het vooral voor de kinderen die naar school lopen gevaarlijk. Helaas lang wachten bij de huisarts, de uitslagen besproken en ik voel me belazerd. Uit alle onderzoeken blijkt inderdaad Hashimoto maar mijn bloedwaarden zijn te goed zodat ik geen medicijnen krijg. Mag ik even kotsen. Over 6 maanden een nieuwe afspraak in Schwarzach. Kan antidepresiva voorgeschreven krijgen voor mijn klachten . Bij de apotheek aangekomen waren mijn medicijnen niet op de kaart. Ik dacht ik ga echt niet terug lopen en heb gebeld. Dat duurde ook wel even maar toch gelukt en ik kon weer bij de apotheek na opnieuw in de wachtrij afhalen. Ik ging om kwart voor 9 en was 11 uur weer thuis. De wind was zo koud en het sneeuwt aan een stuk door. Ja Rob dat mis jij allemaal nu.
Jan was Theresa tegemoed gelopen dat vindt ze altijd fijn. Meli is thuis dus daar zijn de kinderen gewoon.
Dan ben ik eten gaan maken bami en ik heb gebakken ketjap ei gemaakt. Bami heerlijk met paksoy. Dan met Jan gegeten. Na het eten even wat spelen op de pc even mijn boze hoofd verzetten.
Wat huishoudelijke dingen en verder niet veel gedaan.
Het sneeuwt nog steeds en het blijft voorlopig zo. Ik voel en dan hoor ik de sneeuwschuivers voorbij razen dus het is echt heftig.