De dag begon hectisch

Vanmorgen werd ik uit mijn bed geblazen door de wekker. Vanmorgen iets meer haast en Theresa iets meer hulp nodig. Ze maken vandaag de schoolfotos en ze wilde haar Dirndl aan. We zouden haar dan met de auto naar school brengen en wij dan daarna naar de huisarts om bloed te prikken.
Netjes op tijd de deur uit en een stukje verder dan de school is de huisarts. Wewaren de eerste dat is meestal fijn dan ben je zo weg. Dit keer ging het anders. Er kwam een dame binnen gerend en vroeg de assistente mee te gaan en even later kwamen ze binnen met een oude dame die het totaal slecht ging en er ook ongelooflijk slecht uit zag. Gelukkig kwam de vervanger van onze huisarts ook al binnen. (onze eigen huisarts woont boven de praktijk) . Het ziekenhuis werd gebeld en de ambulance gebeld al met al heel veel ophef en alles kost tijd. Die kwamen gelukkig ook snel. Het was Berni met een paar jongelingen. Nadat die allemaal de deur uit waren en alles was opgeruimd konden ze met het spreekuur beginnen.Althans ze moesten eerst alle bloedprikkers nog de deur uitwerken.
Wij waren dan ook als eerste weg en dan toch naar de apotheek gegaan al hadden we beide reuze honger en snakte we naar een kop koffie. Moet toch nog een keer terug naar de Apotheke omdat ze niet ales hadden.
Thuis snel aan het ontbijt en nu lekker aan de koffie , we lopen bijna weer helemaal bij. Theresa´s bed afgehaald en in de wasmachine gedaan . Gelijk even de lakens en hoezen van ons in de laden gedaan . Omdat ze naast ons bed slaapt kunnen we er niet bij nu alles op zijn kant dus gelijk opruimen.