Jannick kan koekeloeren.

Dienstag 21.April
Een mooie dag zeer zonnig en ook wel een 20 graden maar door de harde wind ook soms wat fris-
Ik moest al vroeg de babyfoon zetten , Ingrid vertrok om 5.45 en Jannick had vannacht ambulance dienst. Theresa werd om kwart voor 7 wakker en eerst wat kroelen in bed en dan maar naar binnen. Ze heeft samen met mij wat kwark gegeten en later met Opa nog brood. Papa kwam thuis en Jan en Jannick gingen klussen. Ik heb tussen de middag maar pannenkoeken gebakken oa met spek, die vallen bij Jannick altijd in de smaak en Theresa at ook een grote pannenkoek met stroop weg. Dan ging zij slapen en Jannick wachtte op de post want zijn camerabeveiliging zou met de post komen. Ik was ook even gaan tukken maar zowel Theresa als ik werden wakker van de enorme knal van de Eurofighter. Ondertussen waren ze de camera´s aan het ophangen, ze werken ook al en Jannick kan het ook op zijn telefoon bekijken. Er moet nog 1 camera opgehangen worden.
Zo komen we allemaal onze dagen wel door. Jan was weer naar zijn werk vertrokken.
Ondertussen avondeten ook gedaan en we zitten nu te wachten tot Ingrid thuis komt. Nu maar eens de koffie gaan doen.