Jan begon de dag enthousiast

Oostenrijk, Kleinsölk

Dinsdag 3 mei
Begon de dag met een stralende zon, heerlijk. Op het nieuws werd er gezegd dat er flinke storm op komst is met orkaankracht. Regen en sneeuw. Jan heel enthousiast in korte broek aan het werk op het balkon en binnen 10 minuten binnen met krijg nou wat kouuuuuuudddd en het stormt. Ik vond hem al erg enthousiast.
Jannick was gisteren uit school onverwacht vroeg uit en die heeft gegeten en is gaan slapen. Want 5 dagen lichamelijke en geestelijk zware cursus en dat van 7 tot 23 uur en dan gelijk door op zondag naar je werk tot 22 uur is wel heel veel. Vanmorgen weer vroeg eruit want om 7.30 moet hij op school zijn en vanavond heeft hij weer nachtdienst opde ambulance tot morgenochtend 7 uur.

Mensen stem op Jannick op Facebook , hij wil dolgraag die expeditie doen van Gore Tex.

IK had van mensen gehoord dat je Nederlands dingen kan kopen via internet op www.realdutchfood.com en dat ziet er goed uit. Zo zie je het is ook wel eens makkelijk om andere Nederlanders te ontmoeten.

Ik had gisteren een super aanbieding gevonden voor Bianca. Wanneer Jannick en ik naar Nederland komen voor het NK zomerbiatlon willen zij mee terug met ons naar Oostenrijk.
We gaan dan met onze auto en dan kan Jan de auto van Jannick gebruiken.
Ik vond voor ze een goede treinreis terug met zijn 3tjes voor 147 euro en dan nog een slaapplaats ook. Ze konden al met zijn 3tjes voor 89 euro op een slaapstoel. Het is dan wel vanaf München maar naar daar kan je vaak ook heel goedkoop met de trein van Oostenrijk.
Dus vanmorgen samen met Bianca op skype samen naar de treinkaartjes gekeken.
Nadat Jan uit zijn werk was thuis gekomen even snel naar de Post in Gröbming gegaan. We wilden een Navi en ik had me op internet geörienteerd en besloten om een Medion te kopen. Nu was er bij de Hofer een aanbieding en exact dezelfde bij de Post. Alleen bij de Post hadden ze ook nog een iets duurdere en die was groter en heeft bluetooth en 3D kruispunten en zo. Jan wilde toch graag die grotere dus die maar gekocht. Ik zie steeds slechter en in het donker is de kaart lezen voor mij gewoon taboe. We rijden nog al eens in vreemd gebied en verdwalen ook nog wel eens en hopelijk gaat het nu met de Navi beter.
Het wordt vervolgd.

Ik snap niet hoe ze aan de weerberichten op deze site komen want het is rond 0 graden en overdag hadden we een hoogtepunt van 9 graden. Dus die 18 was me wel liever geweest

3 mei 2011 17:51 | Door: Annemarieke Klinkt idd lekker. Mss dat ik dat vanhet weekend ga maken. (als ik tijd heb) ;-) Dank je wel Nicolette. We zijn er zelf ook erg blij mee.