De week is weer begonnen

Vanmorgen weer wakker van de wekker om half 7. Alles ging vlotjes en Jan bracht Theresa op tijd weg. Dan even koffie en douchen, aankleden. De buitendeur al open want het is nog steeds mooi weer met rondom 25 graden. Wel hebben we steeds bewolking en in de middag wind. Theresa heeft lang school tot half 2. Dan gaan we ook pas middageten als ze weer thuis is.
Ik heb de badkamer al gepoetst maar ik ben verder nog niet vooruit te branden. Zo eerst de was aanzetten dan is die ook maar weer weg. Ik had in het weekend al ons bed afgehaald en ook de bedspullen van Theresa gewassen. Maar ze doet ook haar kleding hier in de was dus dan heb ik ook wat meer en vaker was.
Het middageten deden we pas laat nadat Theresa was thuis gekomen. In de morgen nog wat bezig geweest in de tuin. Meli was haar hoogbed aan het beplanten en haar kruidentuin. Ze had het gras gemaaid en ik onkruid trekken , zijn de konijnen blij mee. Dan wilde Meli de waterslang losmaken en je hoorde alleen splats en ze was nat van top tot teen. De slang bleef lekken bij de aansluiting dus daar moet naar gekeken worden. Het spetterde al en het was ook al dichtgetrokken. Nu eind van de middag lucht zwart en veel wind met regen.
Na het eten huiswerk met Theresa gemaakt. Haar sommen nagekeken en dan leg ik het uit wat fout is. Vraag haar heb je het begrepen? Ja Oma. Ik draai mij om en dan hoor ik maarrrrrrrrrrrrrrrrrr. Dus nogmaals uitgelegd en dat herhaalde zich een aantal malen. Dan blijft ze ergens hangen. Maar uiteindelijk helemaal goed. Meli was even naar Schladming en nadat ze thuis kwam verdween ook Theresa met haar hele inboedel . Ze slaapt dan ook weer beneden. Wat een ruimte wordt dat vannacht.
Het schoolreisje wordt volgende week dinsdag dus dat geeft nu in deze week lucht. Ze wilde nog bij Mathias gaan spelen maar dat gaat deze week niet lukken. Ze moet echt fluit oefenen , het lastige stuk gaat al beter. We laten haar 2x per dag oefenen en dan niet lang. Ze bemerkt nu ook dat oefenen helpt. Morgenmiddag heeft ze generale in Sankt Martin . Woensdag het concert in Sankt Martin in de avond , Donderdag heeft ze concert in Worschach in de avond. Vrijdag Tae Kwondo dus niet echt tijd over. Dan zou ze volgende week na blokfluitles naar Ingrid terug gaan. Maar dan moet de blokfluitles veranderd worden want tot 4 schoolreisje.