Sneeuw en nog eens sneeuw het houdt niet op

Vanmorgen al vroeg wakker want tussen 5 en 6 bleven de sneeuwruimers voorbij komen en om 6 begonnen ze bij ons te ruimen en heb ik de tv maar aangezet.Om 7 ging de wekker en heb ik Jan wakker gemaakt en zelf ook opgestaan want ik had een afspraak om 8. Ik heb er voor gekozen om lucht te krijgen om alles van mij af te praten voor zo ver het lukt. Jan was Theresa gaan wegbrengen en het weer was bar en boos , zeer veel wind en rondom het vriespunt en nog steeds sneeuwval.
Het schijnt vanaf woensdag beter weer te worden en vanaf volgende week zelfs warme temperaturen. Maar ik moest ook aan de wandel. Het grootste probleem de wind want die maakt het koud. Ik was netjes op tijd en de eerste van de dag dus ook gelijk aan de beurt. Volgende week mag ik weer. Ik schrijf veel maar niet alles en daar kan ik het restant eruit gooien. Terug gekomen eerst aan de koffie en dan ga ik zo lekker douchen en mijn huiskleding aan. Met natte haren eruit gaan vind ik niks.
Helaas 0,0 internet en later op de ochtend ook niet dus Jannick gevraagd meer dan een uur in de wacht hangen en steeds te horen krijgen u kunt ook op internet kijken Tja dan moet je dat wel hebben. Mijn telefoon wel maar die is Magenta. Jannick kreeg iemand aan de lijn en doorverbonden weer wachten en dan zou hij iemand van de technische dienst krijgen en werd hij opgehangen . Ondertussen kwam hij erachter dat hij ook geen internet op zijn telefoon had en dat is precies als mijn internet thuis Drei. Uiteindelijk na heel lang en zeker weer een half uur hangen kreeg hij te horen dat er vannacht een zendmast uit gegaan is en ze geen idee hebben wanneer die het weer doet dus voorlopig geen internet. Nu even een hotspot met mijn telefoon.
Dan tonijn pizza gemaakt en met Jan gegeten.

He he sinds kwart voor 4 weer internet. Theresa was opgehaald door Jan want ze had lang school tot 13,35 u. Thuis gekomen moest ze gelijk naar boven omdat de therapeute Gabi kwam. Ze wilde ook wel pizza , Meli wilde wel koffie en dan moets Theresa huiswerk maken en dat ging helemaal mis huilen enz. Ze moet morgen weer terug naar Mama. Dus begint ze nu weer te reageren. Meli met haar in de keuken gaan zitten want ze was heel boos op mij toen ik haar wilde helpen , het kon echt niet anders dan het opnieuw maken en ze had het met inkt geschreven dus daar konden we niets aan veranderen, Haar ook gezegd dat ze beter eerst een klad kan maken voor ze gelijk in haar schrift gaat schrijven. Tja dat wilde ze niet . Dus Meli heeft opgeschreven en Theresa noemde op wat er moest staan en daarna heeft ze het in haar schrift geschreven. Ze was zo klaar dus het werk was het niet. Maar ze is bang dat ze dus niet meer mag komen.
Vanmorgen via mijn telefoon 1 2 3 playmobil gereserveerd gaan we woensdag halen. Zo leuk en echt wat voor Sabrina. Stond op de 2e hands beurs en nog goedkoop ook. Ik kijk elke dag wel even. Hoop dat woensdag dan de sneeuwval gestopt is want we willen nu niet rijden.

Eind van de middag kwam Ingrid Sabrina halen om naar de orthopede te gaan . ze zou haar weer terug brengen dus afwachten maar.