Theresa geslaagd voor haar Musikabzeichen

Vanmorgen om 7 uur wakker en een poosje tv kijken. Dan douchen en aankleden en ontbijten. Het volgende wat ik ben gaan doen is alle onderdelen van de stoelen uitpakken , het was allemaal goed verpakt. Dan alles in een zak gepropt en gekeken od de gele zakken al opgehaald waren. Gelukkig nee dus Jan gevraagd om de gele zak die er nog stond af te vullen met alles en dan nog snel erbij zetten. Anders zit je toch weer 4 weken met een volle zak. Ik huldig het principe weg is weg.
Nu de taak van Jan om de stoelen in elkaar te zetten. Ik word gek van het internet het gaat aan en uit en aan en uit dat al de hele morgen. Ik luister naar de Alexa en dus ook aan uit enz.
Dan middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Wat later kwam Theresa thuis en daar eten voor gemaakt. Dan ging ze huiswerk maken. Ik had Jan gevraagd om mijn gordijnen eraf te halen in de keuken. Helaas kreeg ik de verfvlekken er niet uit, Dan alles ingesprayt en de metalen ophanging en de metalen onder latjes eraf gehaald. Dan in de wasmachine gedaan. Nat opgehangen en zie schoon. Morgen maar eens kijken of we ze weer in elkaar krijgen.
Dan tegen zessen met Theresa naar Aich waar ze dwarsfluitles had. We hoopten dat ze zou horen of ze geslaagd zou zijn voor haar Junior Abzeichen .-
We hebben gewacht want het is niet de moeite om heen en weer te rijden. Dan was ze klaar en ze had te horen gekregen dat ze geslaagd was. En na alle ellende met het leren slaagt ze dus met een 1 het hoogste wat ze kan krijgen. Jannick en Meli hebben veel werk er aan gehad.
Zo is de dag weer voorbij en ik ben best tevreden.

Leuk voor Theresa 👏

Erna 2024-03-07 22:27:29

Gefeliciteerd!

Annemarieke 2024-03-08 00:44:14

Theresa van harte gefeliciteerd met het behalen van jou junior Abzeichen op je dwarsfluit