Weersomslag komt eraan

Vanmorgen vroeg wakker , een beetje tv en dan eruit.
Na alle ochtendrituelen heeft Jan mij naar Christine gebracht en die heeft mij later in Gröbming bij de MEZ afgezet. Rondje Mez gedaan wat boodschapjes en ik liep net over het parkeerterrein toen er een auto op mij af kwam. Het raampje ging open was het Ingrid maar in Jannicks auto. Ik had als ik mee terug was gegaan mee naar huis kunnen rijden maar ik vond mezelf lui dus lopen. Het was zonnig maar fris maar wel lekker om buiten te lopen. Thuis eerst maar eens aan de koffie en zoonlief kwam ook . Sabrina slaapt heel veel maar dat is nu ze ziek is wel goed voor haar. Jannick is aardig opgeknapt.
Jannick zou eigenlijk met een paar vrienden waarmee hij ook naar Tallin was eind mei naar Riga gaan. Maar dat komt niet echt van de grond. Dus Jannick wil met Ingrid ergens heen , samen een hele hoop steden bekeken en uiteindeijk heeft hij in overleg met Ingrid toch ook voor Riga gekozen. Samen met een ander echtpaar waar de man ook van zou gaan. Later kwamen daar nog 2 personen bij die al vrij hadden genomen voor de trip . Dat zijn een man en een vrouw. Dus het evenwicht blijft.
Ik ga dan die dagen voor Theresa en Sabrina zorgen. Voor Sabrina wordt het dan de eerste keer een paar dagen zonder Mama .
Als Jannick thuis is , is het een komen en gaan. Wel gezellig en zo vaak zie ik hem ook niet.
Een poos de deur open maar zelfs de katten kwamen naar binnen omdat het toch niet echt lekker was. Maar wel even gelucht .
Samen met Jan gegeten en Jannick deed dat nu thuis. Theresa was weer naar school vandaag. Dan komt er hopelijk weer langzaam het normale leven terug.
In de middag ging Ingrid met Theresa aan de wandel en ja daar was Jannick weer. Sabrina werd wakker dus die kwam ook en die wees gelijk op de speculaasjes. Nadat Ingrid terug was ging hij weer en zie daar was Ingrid met de was of ze die in de droger kon doen.
Ondertussen avond geworden en het is dichtgetrokken en je voelde vandaag de weersomslag al. Ik heb de houtkachel aangemaakt want ik had het koud. Het zou zo maar eens kunnen dat er weer sneeuw in de lucht zit.
Morgen toch op tijd opstaan want dan ga ik met Ingrid mee naar Stainach en misschien Liezen.