Ennstal classic kijken bij de MEZ

14.Juli
Iets meer zon dan gisteren en ietsje warmer maar het blijft hier maar zwaar bewolkt, ze geven toch weer zeer heet weer op met vrijdag naar de 39 graden. Dan ben ik wel weer tevreden met een dag als vandaag.
Lekker buiten gegeten een beetje gerommeld en zo dadelijk de babyfoon als Theresa een middagslaaapje gaat doen (als ze dat gaat doen) Dan gaan Ingrid en Jannick naar Liezen. Jannick heeft vandaag vrij maar moet dan zondag werken. Hij moest eigenlijk het hele weekend werken maar had het verkeerd gedaan dacht een weekend later te moeten werken en toen oeps ik wordt zaterdag gedoopt en ik moet werken. Gelukkig 1 dag kunnen ruilen.
De Ennstal Classic staat letterlijk zo wat voor de deur. Er wordt al druk gekeurd en gedaan.Jan was even naar de huisarts om recept te halen en vertelde dat het een drukte van belang is. Wij hebben er geen hinder van alleen de vreugde.

Ingrid en Jannick gingen naar Liezen en Theresa kwam bij ons in de middag. Ben ik met haar naar de auto´s gaan kijken in het Motorpark bij de MEZ. Theresa vindt het geweldig en vooral als ze naar haar zwaaien als ze voorbij komen. Het begon voor de deur al want ook bij de buren zijn er Ennstal Classic gasten en er reed er net een weg. Nog een stukje wandelen en toen kwamen we Opa tegen die naar zijn werk ging en luid toeterde, oh Opa toch nu moest Theresa heel hard huilen want ze wilde met Opa mee. Gelukkig snel over en bij de Caritas winkel helemaal want ze vond een kinderbrandweerhelm zette die op en deed hem niet meer af en zei tegen iedereen Feuerwehr en Papa . Mocht ze ook nog een videoband uitzoeken en ze nam Shrek 2. Uiteraard de brandweerhelm gekocht want die kreeg je niet meer van haar hoofd en ach voor een euro een blij kind en de banden kosten ook een euro dus weer veel plezier. (en Oma rust) Thuis gekomen een waterijsje en op de bank met Shrek.
Jannick en Ingrid kwamen terug en ik werd weer verwend door Jannick die de laatste cd van Andreas Gabalier (Mountainman) voor me had gekocht en een zakje dropjes. (Bij de Muller in Liezen verkopen ze van die kleine ruitvormige dropjes) Ik voel me net zo verwend als Theresa.
Als Theresa er is mag ze altijd 2 van die dropjes en dan mag Opa en Oma en Papa ook 2 dropjes. Ja Mama mag ook maar ja die rilt er van.