Nog steeds sneeuw

Vanmorgen werd ik pas wakker van Ingrid met de kinders. Die moesten in hun schoen kijken. Ingrid nam Sabrina vandaag mee dus daarna wer ingedommeld. Werd ik wakker van de deurbel, pakje voor Ingrid. Die heeft erg dure WMF pannen en eigenlijk vrij snel na aankoop was er een deksel gebroken. Nergens deze deksel te koop en ze kon bij de winkel waar ze het gekocht had bestellen. Tja dan heb je hem niet onder de 100 Euro. Dus al meer dan een jaar zonder deksel. Heeft ze WMF opgebeld en nu helemaal gratis een deksel gekregen want het had niet mogen breken. Dat had die winkel ook kunnen doen denk ik dan.
Ik heb al de hele week laat van mijn darmen en het wil niet echt beteren. Ik denk ook een stukje spanning.
Nu met deze sneeuwval gaan zo´n beetje alle pistes open in de omgeving wel heel jammer nu dat de Stoderzinken dit jaar niet open gaat .
Ingrid kwam koffie drinken en gelijk even met haar overlegd waar ik morgen moet zijn want ik kon het niet vinden. Zat ook aan de verkeerde kant met zoeken want het is aan de andere kant van de B320 waar je richting Bodensee gaat en dan afslaan aan het einde van de weg. Maar goed dat ik het nog een keer nagevraagd heb anders had ik het niet gevonden.
Samen met Jan gegeten en verder niet zo veel gedaan. Jannick was vroeg thuis en kwam even voorbij. Om zes kwam Theresa naar sinterklaas kijken weer een dag voorbij.
Op de valreep 2 fotos bij het RK van Jannick .