te gekke avondvoorstelling voor Theresa

Spanje, Vilanova i la Geltrú

4 September
Weer een nacht voorbij, ondanks de reclame goede matrassen kan ik dat niet echt beamen. Na het opstaan duurt het een poosje voor ik de ergste pijn kwijt ben.
We zijn vandaag eerst maar eens in de stad boodschappen gaan doen. Flink ingeslagen dus we zouden even vooruit moeten kunnen dan weer terug naar de camping. Tussen de middag de bbq aan en heerlijk eten. In de middag een hoop dingen op de hand gewassen. Het was vrij warm maar weinig zon en het was erg benauwd omdat het vannacht zo hard geregend heeft. Nog wat gewandeld op het park en verder gewoon niets gedaan. Theresa heeft even met Mama gebeld en haar zusje die beide sinds gisteren weer thuis zijn.
Na het avondeten met Theresa naar de voorstelling gegaan. Die was zo leuk en niet alleen voor de kinderen. Theresa kwam niet meer bij van het lachen en daardoor was het voor ons al geweldig. Toen er vrijwilligers werden gevraagd stond ze er als eerste. Ze deed goed haar best en was de kleinste. Ze moesten bordjes draaiend houden.
Er werden ook vaders uit het publiek gehaald die moesten op een bepaalde manier op een krukje gaan zitten dan gaan liggen over elkaar heen. Dan haalde de animator de krukjes onder hen weg en bleven ze met zijn vieren in die houding over elkaar heen liggen. Dan weer snel de krukken eronder . Maar het was zo leuk zo onderhoudend en zeer lachwekkend.
Dan naar de caravan terug en haar bedklaar gemaakt en is ze gaan slapen.
Kreeg een filmpje van Jannick die vanavond met zijn brandweer collegaas in Bad Aussee op het beruchte tentfeest is. Hij moet zich gedragen want hij is de chauffeur.

Prachtig om haar zo te zien genieten!!!