Jannick gaat weer op Europareis

Freitag 13.Februar
De dag begon weer troebel maar tegen het eind van de morgen was daar de zon weer en snel warm.
Theresa was door Jannick boven gebracht en nog even gesproken want daar kwam het gisteravond niet meer van . Hij vertrekt dinsdag samen met een vriend van zijn baas naar Munchen in een auto met aanhanger. De auto moet leeg in Munchen. Dan rijden ze door naar Brussel en gaat de man met de daar staande camper met kapotte verwarming terug naar het bedrijf in Oostenrijk en rijdt Jannick door met auto en aanhanger eerst naar Essen ( geen idee wat hij daar gaat doen) en dan vandaar door naar het noorden van Denemarken waar hij een beurs heeft. Ergens overnacht hij tijdens de Europa tour en deze keer slaapt hij in Denemarken in een hotel dat was vorig jaar een camper.
Voor ons zijn de vergoedings onderhandelingen gestart en we wachten maar af. Als het door gaat hebben we in maart al gelijk 2 dagen in Aigen in een hotel voor de info en kennismakingsdagen.
Wij hebben er zin in maar ik verklap nog niets tot het rond is.
De hele morgen was Theresa aan het zingen en dansen met K3 . Middageten en het was erg lekker op het balkon in de zon dus haar aangekleed en ze ging op het balkon spelen. Helemaal blij want daar staat een grote plastik bak met speelgoed en de herontdekking vond ze geweldig. Oma vond het wat minder dat ze de autoos met stukken ijs had geladen en mee naar binnen had genomen maar goed een dweil er over en ook weer opgelost. Oma heeft de kerstverlichting van buiten weg gehaald en opgeruimd. Opa moet het alleen nog op de zolder zetten. Ik kan altijd genieten van lekker de deuren open en weer frisse lucht in huis. Misschien moet ik vanavond wel weer de houtkachel aanmaken maar nu is het in huis heerlijk. De zon valt nu nog naar binnen als hij hoger komt dan beschermen de overhangende daken voor de zon.
Ik realiseer me nu ook dat we alweer 6 weken voor ons vakantie tripje naar Parijs zitten moet dus ook mijn kattenverzorgster even gaan bellen een dezer dagen. Het lijkt wel voorzienigheid want normaal hebben we al vakantie geboekt voor augustus of september maar nu niet. Dat zou met het werk goed uitkomen. Aangezien het vanaf mei is hebben we geen probleem met onze maart vakantie.