Weer een fijne dag achter mij.

4 januari
Vanmorgen weer om 7 uur wakker , dit keer wel van de wekker. Dan een rondje tv en eruit. Van alles en nog wat gedaan . Ik had zowaar weer een was.
Eten voor Jan in de magnetron gezet. Dan ben ik naar mijn gesprek bij de PSN gegaan. Het is fijn om reflectie te krijgen. Ik ging met regen heen en in de zon terug.
Thuisgekomen heb ik wat gegeten. Dan de vaatwasser uitgeruimd en ingeruimd. Ik ben op mijn gemak gaan zoeken op internet en heb uiteindelijk hotels geboekt. We gaan in juni eerst 3 dagen/nachten naar Budapest vandaar gaan we naar Verőce waar de bruiloft is. Na 1 nacht daar gaan we terug naar Wenen waar ik 2 nachten heb geboekt . Ik wil vandaar een dagje naar Bratislava. Dan gaan we weer naar huis. Ik voel me helemaal happy.

Vrijdag 5 januari
Vanmorgen wakker voor de wekker van 7. Een rondje tv en ondertussen de katten gevoerd en mijn medicijnen genomen- Dan opgestaan douchen en alle ochtend dingen gedaan. Ik had Jan ook na het douchen wakker gemaakt. Morgen is alles dicht dus op tijd boodschappen doen.
Ik had afgesproken dat ik de kalender voor Annemarieke voor de deur zou zetten. Maar ik wilde eerst naar de Spar dus Jan gevraagd mij er uit te laten en de kalender even naar Annemarieke gebracht.
Dan snel terug en in de Spar inkopen doen. Je kon daar over de mensen lopen en heel vervelend in alle paden stond het vol met grote wagens afgeladen met spullen.
Ik heb de inkopen die ik wilde en ook de 2 Spar stickerboeken. Die zijn soms zo snel uitverkocht. Ik kocht er voor allebei een extrazakje bij en ik kreeg wat zakjes bij de boodschappen. Eerlijk verdeeld. Eigenlijk wilde ik naar Liezen maar het maar gelaten. Ik kom het weekend wel door met wat we hebben.
Het was zo koud dat ik gewoon moest klappertanden. Thuisgekomen eerst aan de koffie en we hadden nog een banketstaaf. Van de warme bakker in Nederland. samen met Jan ervan genoten en zo lekker. In de middag gewoon rust, wat netflix . Jan en ik hadden het allebei koud dus de kachel aangemaakt. Een kaars aan en we zijn klaar voor ons weekend.

Wat een heerlijk vooruitzicht, Nicolette!