We staan weer voor een druk weekend.

Vanmorgen om 8 uur wakker , wat tv maar al snel eruit. Alle ochtenddingen gedaan en dan met een kop koffie wakker worden. Ik heb de eieren in de paastakken gehangen die in de keuken staan. Vanmorgen vroeg zag ik dat er natte sneeuw viel maar nu sneeuwt het licht met maar net boven het vriespunt. Ik dacht dat het pas maandag zou gaan sneeuwen. Voor de wintersporters wel fijn want het seizoen loopt dit jaar tot 10 april. Dus tot na pasen.
Dan eerst een rondje maken naar de apotheek, daar stonden ze met een rij buiten. Maar goed dit keer waren mijn medicijnen er. Dan weer terug gelopen. Onaangenaam weer sneeuw en kou. Thuisgekomen eerst aan de koffie dan zegt Jan kan je mijn medicijnen vullen. Dus ik vraag hem dan heb je dus geen medicijnen vanmorgen genomen? Ja hoor dat had hij wel. Ik zeg hem dat kan niet want ik vul 7 complete dagen dan blijft hij volhouden dat hij toch gelijk heeft. Ik heb dus nu maar voor de rest van de dag medicijnen uit mijn reserve potje gehaald daar doe ik wat in wat ik over heb van een verpakking om het dan met dagen goed te laten lopen. Dan zijn doos met 7 complete dagen gevuld. Eigenwijs moet je zijn.
Ik moet nog bedenken wat ik ga eten .
Dan middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan voor de hand liggende dingen gedaan en Jan heeft de afdekstrip tussen keuken en eetdeel weer vastgezet. Dan heeft hij ook nog mijn bladerhek vastgezet. Nadat het de hele morgen miezerig weer was werd het einde middag zonnig. Jan heeft hout gehaald en ik de kachel schoongemaakt en weer gevuld. Het is altijd lekker als het kil wordt dat de kachel zo aangestoken kan worden.
Dan tijd om heerlijk de krant te lezen en wat Disney te kijken, ik kijk nu Rosewood.
Mijn stappenplan gaat langzaam omhoog. Het gemiddelde ligt nu op 3491stappen. Ik mag er tevreden mee zijn. Ik kom net tot de ontdekking dat ik gisteren mijn PSN afspraak ben vergeten. Daar baal ik wel van. Maandag maar even bellen. Ik probeer lichamelijk en geestelijk fit te worden maar het gaat niet makkelijk.
Eind van de middag kwam Ingrid Sabrina brengen en had Theresa bij de taekwondo afgezet. Jannick kwam thuis en Sabrina ging naar Papa en Jan en ik Theresa ophalen.
Dan nog even snel naar de Spar. Staat er een groep jongelui vakantiegangers voor mij bij de kassa. De kassiere vroeg of ze de plaatjes wilden en ze zeiden nee. Dus ik roep gelijk gerne en had ik dus 10 pakjes. Ik had er zelf ook weer eentje en thuis kregen ze van Jannick ook nog 2 pakjes. We hadden goede oogst dus we zijn weer een stuk opgeschoten. Jannick bracht ze weer boven want hij moest weg en Meli werkte nog. Danvraagt Sabrina Oma mag ik hier slapen ? Oke dus Sabrina slaapt tussen ons in en Theresa op het luchtbed. Ze hbben eerst samen in ons bed tv gekeken en dan is Sabrina gaan slapen en Theresa nog bij ons in de huiskamer.
Geloof het of niet Ingrid wil dat Sabrina naar de Sondernschule gaat. Daar zitten zwaar gehandicapte kinderen die ook nog geestelijk niet in orde zijn. Daar hoort Sabrina niet tussen. Ze neemt de toekomst van Sabrina .Ik ben zo boos.