Bij de Caritas mijn slag geslagen.

Mittwoch 7.März
Was vroeg wakker en ben opgestaan, dan kwam Sabrina die ook goedlachs was. Mama kwam weer terug en bleef ook koffie drinken . Nadat ik weer alleen was ben ik gaan poetsen. In de keuken moest ik de afzuigkap nog doen. Zit er een scherp puntje ergens haal ik mijn vinger open.
Nadat het klaar was eten gaan koken en de krant lezen met een bakkie. Dan samen met Jan eten. Ondertussen was het helemaal dichtgetrokken buiten en regende het af en toe. Toch in de middag eruit gegaan met Jan samen eerst naar de Spar wat inkopen gedaan. Dan langs de Carla winkel maar daar was niks. Doorgelopen naar de grote Caritas en mijn houtmand is het hengsel kapot en ik vond daar een hele grote hoge mand voor 15 Euro, Jan vond het ook wat dus die gekocht. Qua plaats neemt het dezelfde ruimte in op de vloer ,het is alleen veel hoger en afgesloten dus er kan ook veel meer hout in ook mijn kleine aanmaakhoutjes kunnen er nu in. Vond ik een Heartlanddvd box voor 1 Euro (paardenserie kijkt Theresa graag) en een Scrubs eerste staffel ook voor een Euro. Dan vind ik Nintendo DS spellen dus Jannick gebeld of Theresa een DS heeft want er zat oa een ponyspel bij. Maar ik wist niet wat ze er voor vroegen dus Jannick zei me als je het weet bel me nog even. Ga ik het vragen zijn ze ook 1 Euro stuk dus Jannick weer gebeld en die zei neem ze dan allemaal maar mee dus ik heb er 9 . Ik wil er 2 aan Theresa geven met pasen dus dat pony spel en een hondjes spel. Ik had dus vandaag een goede oogst bij de Caritas. Samen met Jan weer terug gelopen , ik met de grote mand en Jan de tas met boodschapjes maar we zijn ermee thuis gekomen. Eigenlijk zouden we nog eind van de middag naar de huisarts gaan maar dat doen we nu morgenochtend maar. Ondertussen kwam Theresa ook boven die had een groot deel van de middag buiten in de tuin in de sneeuw gespeeld en uiteraard klimmen en schommelen. Nu nog wat fotos van 1989 was ik in een creatieve fase.