Sombere dag

Oostenrijk, Kleinsölk

Donnerstag 6.März
Een sombere donkere dag met sneeuwval tot net boven ons en bij ons regen en mist. Bij 5 graden is het ook niet echt koud maar het voelt koud.
Theresa en Ingrid zijn voorbij geweest en Theresa kan lekker spelen maar ook behoorlijk spinnen. Ze wil bij Oma altijd Kekse en weet precies in welk kastje ze staan.
Ik kreeg net ook weer leuke fotos van Nina en Bo op mijn whats appje daar ben ik weer heel blij mee. Ik verheug me erop en tel de dagen af om ze allemaal live te zien.
Ik kreeg vandaag mail van A1 dat ik die 10 euro niet hoef te betalen en dat het op 0 staat . Tja verder gewoon maar afwachten maar het valt op dat nu de AK zich ermee bemoeit er ineens antwoord komt al is het nog maar van 1 ding.
Een bedank mailtje van Hedi dat ze de fotos gekregen had die ik haar gezonden heb, ze kan zelf mij pas de fotos sturen als ze weer normaal internet heeft want ze hebben tegenwoordig op de camping niet eens genoeg internet om 1 foto te versturen.
Ik was al vroeg aan het koken, lekker witlof met kaassaus , schnitzel en gekookte aardappeltjes. Dus we kunnen zo meteen gelijk aan vallen. Jan is al het vuil naar beneden aan het brengen en sorteren want morgen is het weer ophaaldag. Het is dan wel bio maar een maal in de week doet hij gelijk al het vuil beneden. Glas en papier brengen we zelf weg.