Online inkopen

Oostenrijk, Kleinsölk

26 juli
Vandaag is het bewolkt en had het op de bergen nog gesneeuwd. Maar bij ons komt de zon er af toe doorheen en is het droog. Kon gewoon in mijn t-shirt buiten lopen. Het is geen super weer maar ook geen slecht weer.

De Pennie onlinewinkel bestaat een jaar en ze hebben super koopjes. Jannick zocht nog een pc voor thuis en een netbook om mee te nemen naar school. Ook vergaapte hij zich al enige tijd in een Nikon spiegelreflex camera. Het is gelukt om de pc te komen een all in one voor 199 euro. Het netbookje was er al uit tja voor 149 euro wil dat wel, maar tot zijn vreugde heeft hij nu ook de camera met 200 euro korting. Ik had alleen nog een hele oude pc staan met een groot monitor en een geheugen van niets. Heb dus ook de all in one gekocht. Ze hebben 7 dagen lang elke dag een nieuwe aanbieding. We hopen dat het netbookje nog komt want ze proberen nog wel erbij te krijgen. Dan hoop ik voor Jannick er nog eentje te bemachtigen. Hij had 500 euro gereserveerd voor een pc en met een beetje geluk heeft hij voor dat geld nu een pc,een spiegelreflex en hopelijk een netbook. Ik had ook voor 29 euro een externe. Kan ik mijn E boeken opslaan.