Dreikönigen

Mittwoch 6.Jänner
Zwaar bewolkt en rond 0 graden. Beetje laat ontbeten een echt zondagontbijt dus straks ook maar een stuk later middageten.
Om half 11 ging het alarm af , een kelder onder water .
Theresa kwam gezellig even voorbij poosje gespeeld en dan ging ze weer.
Een vrije dag voor ons allen vandaag. Een beetje tv hangen gedaan met Jan.
We aten pas om half 3 maar wel lekker, Huftsteaks met Eierschwammeln , Salade, Herzoginnen-Kartoffeln en Bratapfeleis toe. Volgens Jan 20e kerstdag.
Eigenlijk een heerlijke relaxte dag en het heeft me goed gedaan .
Theresa en Ingrid waren vanmiddag in de tuin aan het spelen, sneeuwballen gooien en Theresa dacht mij te kunnen raken op het balkon. Ze was ook met de slee van de schuine kant in de tuin aan het rutschen.
Er schijnt toch morgen weer sneeuw te komen kunnen nog een heleboel gebruiken,

Een kinderfoto van ons vijven, oudste ik, dan John, dan Els dan Ruud en de jongste Erna

Wat een leuke foto ! 😃

Anja 2016-01-06 18:19:26

Geweldige foto!!! ZIjn jullie naar de renbaan vandaag?