Zesde Ramsau dag en de 3e medaille ook binnen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

De dag van de combiwedstrijd, hoewel ik 2 wedstrijden gewonnen heb ben ik toch weer nerveus. Ik denk dan als het wisselen van de skies maar goed gaat enz.
Maar ook hier weer als eerste weg en voorop met afstand. Mijn start is mijn winst en die probeer ik vast te houden. Ik was op de skies wissel de eerste en als eerste ook weer weg. Ik kwam dan ook weer als eerste over de finisch. De 3e medaille is binnen en ik ben ontzettend blij.
Na het middageten naar de X-Adventure dat is op snowshoes naar boven en op korte Adventure skies naar beneden. De tocht duurde langer dan gepland en mijn vader gebeld en gevraagd of hij mij bij de Ritisberg 2 wilde ophalen. Maar mijn vader kon het niet vinden in het donker en mijn telefoon deed het niet meer. Dus dan toch maar met de Vasabus mee. Zien we ineens mijn pa rijden, wij er achter aan en gelukkig stopte hij en kon ik mee naar huis. We gingen ´s avonds bij Giorgio in Schladming pizza eten samen met Jorran en zijn ouders. Zien we op de terugweg toen we Ramsau binnen reden mensen langs de weg zwaaien en springen en volgens mijn moeder was het Mike Tesselaar. Dus zijn we gestopt en het was Mike en Maurits en nog een jongen die een lift naar het feest wilden Ze konden mee, Maurits bij ons opgevouwen in de auto en de anderen bij Jorrans ouders. Dat scheelden hun best lang lopen. We zijn tot 23 uur op het feest geweest en dan moe en voldaan naar huis.