Niet zo zonnig als er voorspeld was

Sonntag 29.Mai
Was al weer vroeg wakker maar toch redelijk geslapen. Met Jan samen gaan douchen en dan ontbijten. Theresa zat al op de bank in haar pyama. Dominiek kwam om kwart over 9. Dan is Theresa zich gaan aankleden en verder spelen met Dominiek. Ik wilde van de plaat eten en Ingrid en Jannick kwamen ook en Ingrid had het toetje gemaakt.
Reuze gezellig, Ingrid verdween ineens en ze was plaats in haar maag gaan maken. Daarna kan ze gewoon weer eten. Ze blijft last houden ondanks dat het eerste trimester er op zit.
Theresa bleef spelen met Dominiek en ze wilden niet buiten spelen. Was ook geen mooi weer maar zwaar bewolkt , zeer vochtige en een 23 graden. Dan zie ik ineens dat ze Felicia in haar kattenkast buiten hadden opgesloten en Theresa hard erop aan het bonken was dus ik werd boos en ze mochten niet meer op het balkon spelen. Ik deed de haak op de deur en ik zie ineens Theresa weer op het balkon en ik werd erg boos op haar want ze weet dat ze de deur niet zelf openen mag. Dus ze verdween brullend naar beneden. Maar Ingrid en Jannick stonden buiten met bekenden en ze moest nog harder huilen. Gelukkig kwam Papa haar halen.
Later kwam ze met een lekker chocosnoepje voor iedereen terug. Ze is nu al weer een poos aan het spelen. Oma ondertussen de film Epic aan het kijken.
Vandaag is gelukkig de zwelling van mijn vingers wat afgenomen en doordat het minder warm is voel ik me wat beter.
Zo de rust is weergekeerd, Dominiek is naar huis nadat we eerst het huis op zijn kop gezet hebben omdat hij zijn Schaf niet kon vinden. Komt Trixi en die zegt die is hij thuis vergeten. Nou ja opgelost. Jannick zat hier nog te werken op mijn pc sinds de verbouwing beneden zijn kantoorhok nog niet klaar lees opgeruimd. Morgen is hij voor zijn werk minstens tot donderdag anders vrijdag weg. Nu ook met Theresa naar beneden. Jan ook naar zijn hok in de kelder en ik even niets. Ik zweet me ongans het is nu zeer vochtig en nog warm na flinke buien met onweer . Zit me zelf in de weg .
Er is na 2 nachten met her en der noodweer veel schade door overstromingen, Murabgangen, brand door blikseminslag. Vanavond en vannacht is dat weer te verwachten. Bij ons valt het tot nu toe mee maar je weet niet waar en wanneer en welk gebied getroffen wordt. Morgen koeler en regen.
Ik zo mijn bed in en dan lekker tv kijken en als ik in slaap val doet Jan alles uit als hij naar bed gaat. Dat was gisteren ook zo,.
Ook nog wat familiefotos erop van zoon Randy , kleinzoon Björn en schoondochter Laura en ook eentje van zoon Malcolm.