Driekwart jaar alweer voorbij

Werd het gistermiddag rondom half 3 mooi en zonnig weer en warm genoeg om in de tuin te zitten.
Ik had al gezegd dat hebben we verwarming en wordt het mooi weer. Maar dat het zulk warm en zonnig weer zou worden was een verrassing. De katten op het balkon gedaan dan kon er vrij in en uit gelopen worden. Ook krijgen ze geen angststuip van de herrie. Dat was maar goed ook want de knutselman kwam om half 3 en ja het was veel herrie. Het ziet er goed uit en we hebben bij nader inzien veel minder betaald. Je kent het wel wel of geen rekening.

Theresa en Viktoria speelden samen op de trampoline en dat was wel lachen. Kleine patsenmakers.

Toen de man weg was heeft Jan de gaten in de muur gemaakt voor de glasplaat.Ook de bevestiging er aan gemaakt.
Dan de schoorsteen 24 uur laten drogen en dan kunnen we stoken maar nog niet te heet.
Nog maar meer geld uitgegeven , want onze droger is heel erg oud. En rammelt aan alle kanten met veel geluid. Ik dacht een poosje terug al dat hij kuren kreeg maar we drogen er nog steeds mee. Nu een Wärmepumpentrockner gekocht.

Was het in de morgen koud en somber , in de middag werd dat zeer zonnig en warm-
Jan heeft toch nog het glaswerk aan de muur bevestigd en de grondplaat op de bodem en gelijk de kachel erop gezet. Hij moet nog wachten met de pijp want het gat is nog niet helemaal droog. Hij heeft wel het verfwerk bijgewerkt.
Ingrid kwam met Theresa koffie drinken. Dan hebben we middageten gedaan.
Ik nog wat aan de site gewerkt her en der nog een foto erbij. Zo stom ik krijg de fotos wel gedraaid maar de filmpjes niet. Ze staan goed op de pc maar gedraaid op de site. Tja dan maar scheef kijken. De was van Ingrid zit nu in de droger nadat ik eerst mijn was had gedaan. En geloof ht of niet in een machine die geen hard geluid maakt. maar helaas er komt toch echt een ander.