Drukke gezellige maar hete dag

Vanmorgen was ik al vroeg wakker na een slechte nacht. Mijn Pancreas speelde enorm op en ik kreeg dus ook weer diarree. Dat hield ik nog even in morgen voor het over was. Tafel gedekt en tegen 8 kwamen Jannick en de kinderen. Meli was werken. We hebben de ochtend zo samen doorgebracht (zie de luibakken, Jan slaapt in zijn stoel en Jannick op de grond, Theresa hangt in de stoel en Sabrina denkt tja wat moet ik ermee)en ik heb middageten gemaakt. Dan samen gegeten en daarna zijn we op ons gemak gaan lopen naar het zwembad. Het is een snikhete dag en we haalden met gemak de 36 graden. Theresa was gelijk met haar vriendinnen en toen gingen die op de hoge toren. Theresa ook mee maar ze durfde er nog nooit vanaf. Nu gingen eerst haar vriendinnen en die hebben haar naar beneden gepraat. Maar ze deed het toch maar en kwam helemaal enthousiast hebben jullie mij gezien. we zijn tegen 3 weg gegaan en naar het Kurpark gegaan om te midgetgolven. Dikke pret en gelukkig ook wat schaduw.Toen we klaar waren mochten ze nog met water knoeien. Daarna naar huis en bij Oma ijs eten en dan daarna douchen en pyamaatjes aan. Jannick heeft Sabrina meegenomen en Theresa mag nog wat blijven. Een drukken gezellige en hete dag.

Heerlijk, zo’n dag!

Annemarieke 2022-06-26 19:58:38

Wat een mooie zwemkleding Sabrina, en wat goed theresa dat je van de hoge afgesprongen bent, en wie heeft er nu gewonnen met het golfen?