Een drukke dag

Oostenrijk, Aich

Ik was wakker voor de wekker afging en alles snel snel en dan op weg naar Christine in Aich.
Jan kwam mij weer halen en thuis bedacht ik me dat ik het schoolbord vergeten was die ik van Christine gekregen heb voor de kinderen. Morgen herkansing.
Ik was opgestaan met extreem last van mijn arm door de problemen in mijn schouder en ik kreeg nog rug pijn ook. Thuisgekomen eerst even lekker douchen en omkleden en dan middageten gemaakt. Vandaag een knoflooksoep en een mousaka. Dan daarna gelijk aan het koken gegaan voor de komende dagen een grote pan linzenkokossoep. Ingrid kwam en zei dat ze linzensoep er nooit zo lekker uit vindt zien maar ik zei haar kijk maar mijn soep is een mooie oranje kleur. Hoofdzakelijk door de kruiden , kerrie en kurkuma. Er gaat bij mij verder ui, knoflook, kokosmelk, groentebouillon, rode linzen, ketoembar, djinten, kaneel, peper en zout en een verse peper in. Straks nog even pureren dan is het klaar.
Ingrid ging haar auto halen met Sandra, Theresa ging bij Antonia spelen en Sabrina kwam bij ons. Die hebben we aangekleed en in de kinderwagen gezet om een ronde te gaan wandelen. Ze sliep vrij snel en we hadden dus geen kind aan haar. Nog wat inkopen gedaan en dan weer naar huis gewandeld en haar beneden afgesteld. Even mijn huiskleding aan en ik was net kofie aan het maken toen Jannick ook thuis kwam . Dan toch Sabrina maar wakker gemaakt en die mocht bij Papa knuffelen. Ze heeft ontdekt dat ze nee kan zeggen en nee is ook nee bij haar. Jannick ging even douchen en kwam daarna weer. Sabrina wist niet hoe snel ze weer bij Papa moest gaan zitten. Ingrid kwam woedend thuis want Theresa had wat aangesteld. Jannick en Sabrina gingen ook naar beneden. Dus de rust is hier terug.
We hebben toch maar mooi even genoten van het buiten zijn want het weer is duidelijk al aan het omslaan er komt regen en sneeuw.