Al vroeg op het balkon

Oostenrijk, Kleinsölk

Zondag 3 april
Ik werd wakker omdat de zon al vol aan de hemel stond, ik zat om 7 uur al buiten op het balkon. Jan is het net rondom het balkon aan het maken en ik heb heerlijk zitten lezen.
Jannick vertelde dat Anita de moeder van Christina gisteravond door XXXL Lutz was gebeld met de verheugende mededeling dat ze de auto heeft gewonnen die te verloten was met de opening. Ze waren net van de week naar een andere auto gaan kijken omdat ze steeds problemen hebben met hun auto. Gelukkiger kan iemand niet zijn. De overdracht is vrijdag in Liezen en Jannick mag ook mee.
Vanavond is HET HUBERT VON GOISERNCONCERT in Gössl. Ik verheug me al weken erop. Heel erg nieuwsgierig wat hij deze keer voor muziek maakt. Hij kan soms erg experimenteel te werk gaan dus ik wacht maar af. Jannick en ik gaan samen en vertrekken rondom 17.30.
De inlaat is 19 uur en we rijden wel minstens een uur.
Zo maar eens aan het eten beginnen, lekker weer mijn mangold roerbakgerecht.