Zomerfeest van de brandweer

Was vroeg wakker had buikpijn en dat bleef de hele dag terug komen, mijn darmen komen langzaam op gang en dat zonder medicijnen.
We waren om 10 uur bij het vakantiehuis van Alma en we konden aan het werk. We hadden Theresa beloofd dat als we klaar zouden zijn haar kwamen halen om bij de brandweer te gaan eten. Dus dat gedaan en dan eten. Omdat de brandweerman die normaal voor de gegrilde kip zorgt in het ziekenhuis ligt was er vandaag Spanberger. Ik had Grilhandl maar die was niet lekker en een beetje taai. Jan had Kaisekrainer en die was prima en Theresa kip van mij en patat. Ze at wel wat maar de speel/springdingen waren uiteraard favoriet. Komen er wat grote jongens klieren zie ik dat ze op een brandweerman toestapt en met haar handen in de zij en hem meetroond om de jongens aan te pakken. Nee die laat haar kaas niet van haar brood eten. Het weer was afwisselend droog en wat regen maar ik vond het met 17 graden net wat te koud om heel erg lang te blijven. Wel even Jannick gezien die aan het kelneren was.
Na onze thuiskomst ging Ingrid toch nog en mocht Theresa weer mee terug. Ondertussen 18 uur en nog niet terug. Dat dacht ik dus maar ze waren dus wel al thui gewoon niet gehoord.
Ik zit me nog te bedenken om alsnog voor de trekking van de loten te gaan, moet ik Jan nog overhalen. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig of ik wat gewonnen heb. Vorig jaar had ik die voetentherapie bij hotel Spanberger gewonnen.
Vanmiddag mezelf bezig gehouden net de pc van Jan die heeft hij lang niet geupdate en ook zijn virusscanner werkte niet meer. Nu wel dus. Een hoop cd roms geprobeerd en allen die het niet meer doen gelijk weg ermee. Wel jammer maar sommige zijn zelfs al 25 jaar oud. Nog wat dvdtjes gevonden voor Theresa en luisterboeken want dat vindt ze momenteel ook erg leuk. Dan is dat weer nieuw en die wil ik mee op vakantie nemen. Kan ze in de auto luisteren of voor het slapen gaan. Maar waar ik naar op zoek was niet gevonden. Komt ook nog wel.