Ongelooflijk mooi weer

Vanmorgen al vroeg wakker om 5 uur even naar de badkamer en dan weer in bed . Toch in slaap gevallen en om kwart over 7 weer wakker en dat was een mooie tijd. Rondje ontbijttv en de katten en medicijnen. Dan tegen 8 opgestaan en douchen en ontbijten. Het is mooi weer maar het zou niet meer zo warm worden als de afgelopen dagen. Ik ben al blij met de zon. Straks naar Bad Aussee naar de genecoloog. Daar zijn we wel de morgen aan kwijt,
Het was weer een prachtige rit, de herfst is hier zo mooi. Strak blauwe lucht , zon, groene wei nog en al die kleuren van de bomen. We waren prima op tijd vonden een parkeerplaats en ik wist zelfs de weg van de parkplaats naar de genecoloog. Ik was gelijk de eerst volgende dus stond vrij snel weer buiten. terug gewandeld en op de rit weer terug. Nog even onderweg naar de Landena in Stainach en vandaar dan naar huis. Rond het middaguur thuis. Eerst even zitten met een koffie en dan het middageten gemaakt. Makkelijk als je eten dat je over hebt invriest. Dus de zalmrijst stond zo op tafel.
Ik word af en toe gek van de bouw bij Amadeus, de hele dag herrie en de grote kraan maakt mij angst als hij over ons huis zweeft, Is het mooi weer moet ik bijna alles dichthouden . De katten willen niet naar buiten. Ik denk dat ze er ook niet van houden.
Na het middageten besloten we een wandeling te gaan maken. Eerst even bij de NKD kijken die omgebouwd hebben , ik vond nog wat een nieuwe zeepdispenser voor de badkamer en ik kon gewone kledinghangers gratis meenemen dus ook daar nog wat van meegenomen. Dan nog even bij de supermarkt en klaar. De wandeling weer terug was heerlijk in het zonnetje. Half 3 weer thuis. Nu met een kop koffie en het restantje van de Apfelstrudel.
Het is genoeg geweest voor vandaag.
Ik hoef morgen nog niet naar Christine , haar jongens zijn nog positief. Kan ik genieten van het mooie weer,