Druk weekend is al begonnen

Vanmorgen om half 9 wakker. het neutje voor het slapen gaan had zijn werk goed gedaan. Gisteravond zat ik het magazin Boodschappen te lezen.(kreeg ik bij de boodschappen van de Holland Snack Express). Daar stond een recept voor Granola in. Kom het vaak tegen maar zelf nog nooit gemaakt of gegeten. Ik houd niet zo veel van Muesli maar wel van havermout of brinta al is dat wat saai. Crusley vind ik wel lekker maar daar zit altijd heel veel suiker in. Dus vanmorgen een kom met granola en hete melk erop en het was heerlijk. Ik zat rond het middag uur nog steeds vol dus alleen een stuk Gusto (lijkt op biefstuk) gegeten . Jan was helemaal gelukkig met het restant boerenkool van gisteren, helaas geen rookworst meer. Die hadden we van Rob gekregen. Maar de Gusto had hij ook opgegeten.
Het is opnieuw super mooi weer en best warm in de zon. De deur open kan het huis luchten en de katten happy. Toch maar planten water gegegevn want die drogen dan hard uit. Ik heb zitten dubben of ik een broodpakket zou bestellen. Toch maar gedaan,Ik moet nog een paar dingen hebben en die kan ik dan wel gelijk mee nemen. neem ik morgen belegde broodjes mee. We gaan weer naar Graz met Theresa en ik krijg geen brood door mijn keel zo vroeg. Dan kan ik in de auto wat eten.
Jannick gaat meestal langs de McD om koffie en ontbijt mee te nemen. Wij gaan in maart ook met Theresa en Liduina dan kan je mooi mee naar Graz.
Ik heb de wassen vandaag gedaan en eind van de middag kwam Ingrid Sabrina brengen, Theresa was al naar Taekwondo.
Jannick kwam er vlak na en gevraagd of hij in ieder geval wil wachten tot wij ons to good to go broodpakket en Theresa opgehaald zouden hebben.Anders hadden we Sabrina ook mee moeten nemen . Nu heeft Jan mij bij de spar afgezet en is dan Theresa gaan ophalen en dan weer mij ophalen. Ik was nog niet eens klaar hoorde ik al in de winkel hallo Oma. Dan met zijn allen naar huis. Jannick bracht Sabrina boven en dan snel weg. Jannick had al eerder aan Sabrina gevraagd wil je wat eten? nee . Dan komt ze bij ons en Theresa zat aan de granola vraagt Sabrina Oma mag ik een broodje met chocopasta. Dat mocht en ze at het hele broodje ook op.
Dan haar Bedklaar gemaakt en samen met Jan haar in bed gelegd. Theresa slaapt bij ons omdat we zo vroeg op moeten . Die ligt al in bed met de tv aan.
Ik had haar chips beloofd dus net kwam ze Oma ik heb mijn tanden nog niet gepoetst want ik zou nog chips krijgen. O ja dat is zo dus haar voorzien. Dan alvast broodjes voor morgen belegd Nu ook even tijd voor ons.

Oh leuk naar Graz. Daar ben ik nog nooit geweest, wel langs gereden op weg naar Kroatië. Misschien ook even tijd om de oude binnenstad te bekijken?