Aschermittwoch en een leuke verrassing omdat het Valentijn is.

Goed geslapen en al wakker toen Sabrina kwam. Ik vroeg Sabrina waar is Opa en ze draait zich om en grijpt Opa bij zijn neus. Ze weet dus wie Opa is.
Samen met haar in haar auto door het huis wat ze leuk vindt want dan kan ze de katten zien eten en Oma koffie maken. Dan kwam Mama terug en die wilde ook koffie.
Na de koffie weer rustig en ik ook even douchen. Dan met allerlei huishoudelijke bezigheden en eten maken. Om 11 uur schaatsen kijken en het werd weer een gouden voor Nederland. Ondertussen kwam de babyfoon en binnen een kwartier werd die geruild voor Sabrina. Dan wachten op Mama zodat wij daarna konden eten. Weer een dagdeel om.
Jan in de middag zijn huishoudklusjes en ik had er ook nog een paar . Dan ook even de 2017 fotos op de pc in een map en naar de harde schijf geschreven. Dan ook alle filmpjes in jaarmapjes gezet en van af 2014 tot 2017 ook weg geschreven. Zo krijg ik weer wat ruimte en weer wat snelheid.
Uiteraard kwam Theresa ook weer boven en die ging haar Lego creator die Papa had gevangen bij de Faschingsumzug maken. Ondanks dat er op staat van 6 tot 12 jaar heeft ze het met bouwtekening in elkaar gekregen. Dan ging ze met haar lego Friends spelen. Ondertussen al bijna 16 uur dus ook de middag zo goed als om. Voor Jan nog een prakkie van vanmiddag over en ik ga aan de Heringschmaus , ik heb er zelfs een rolmops bij.
De vastentijd is begonnen maakt voor ons niets , wij vasten niet eten alleen geen Krapfen meer.
Het was vannacht berekoud met -14 en in de morgen -12 totdat de zon begon te schijnen toen werd het snel warm en heerlijk super zonnig weer. Werd alleen gek van de helicopters en ik zei later tegen Ingrid ik word gek van dat geluid al de hele dag en toen zei ze dat hing op het gemeentehuis leger oefeningen op de Dachstein (daar is een legerbasis) We hebben wel in Aigen ook een legerbasis waar heli´s gestationeerd zijn maar daar hebben we weinig hinder van af en toe hoor je ze aan het zware geluid. Maar niet zoals vandaag aan een stuk door.
Bedankt Erna voor de Post , Jan was er blij mee.

Kreeg ik een leuke verrassing wil je weten wat kijk dan op dit linkje. Je moet het linkje wel even kopieren en met het zwarte deel erachter dan kom je op het juiste plaatje en tekst. Dan in je brownser plaatsen. Bij nr 5 staat het.

https://indebuurt.nl/gouda/gouwenaars/genieten-van-gouda/she-said-yes-5-x-romantische-huwelijksaanzoeken-in-gouda ~12565