Oppassen

Oostenrijk, Kleinsölk

Freitag 10.Jänner
Weer een mistdag en 5 graden er was boven wel sneeuw gevallen . We kijken er tegen aan ik denk vanaf 1000 m of zo. Vanmorgen kwam Ingrid met Theresa langs , Theresa gaat dan stofzuigen met opa. Ik heb een leuk filmpje en fotos gekregen van Angela van Jula.
Begin van de midag kwam Ingrid de babyfoon brengen , ze ging inkopen doen in Liezen. Maar Theresa was al snel erna helemaal overstuur wakker en ik naar boven en haar eruit gehaald en getroost, ik rook het al helemaal zuur en ze zat helemaal onder. Dus oma heeft haar uitgekleed gewassen en weer aangekleed. Dan met haar schaapje mee naar beneden en gezamelijk aan tafel want wij moesten nog eten. Dan heb ik haar na een uurtje opnieuw in bed gelegd en was het goed. Ze was nog stil toen Ingrid tegen 3 uur thuis kwam.

Zo Thomas Morgenstern is weer bij het schanspringen gevallen , een echte horror val, Hij was bewusteloos en kwam later wel bij maar wist niet wat er gebeurd was. Tijd om aan zijn gezin te gaan denken want hij heeft een kleintje van rondom een jaar denk ik.
Ik geloof dat Jannick vandaag gewoon werkt maar morgen staat hij ook aan de Kulm als hulpverlener. Er worden heel veel mensen verwacht, ook al springt Thomas Diethart niet want die heeft nog nooit van zo n hoge schans gesprongen en de trainer laat hem dan ook niet daar springen. En nu dit.