Soms heb je geen woorden meer.

Vanmorgen wakker van de wekker om half 7, gelijk Theresa gewekt. Dan alle dingen zodat Theresa naar school kon, Jan haar ontbijt gemaakt en om kwart over 7 ging Jan met Theresa op weg. Dan ik douchen en aankleden en Jan na mij douchen. We zijn om 9 uur weg gegaan naar Liezen. Eerst vragen bij Hartlauer of ze aan Markus wilde vragen of ik iets eerder kon. Maar ze was niet bereid om het te vragen , hij was in bespreking. Dan zijn Jan en ik de auto gaan leegmaken bij de Carla in Liezen. Dat zijn we maar weer kwijt toch 4 grote dozen vol. Dan snel even naar de Action maar ze hadden niet wat ik nodig had. Dan naar de Hartlauer en Markus zag mij en zij loop maar gelijk door. Dat kwam goed uit een half uur eerder. Ik had voor het geval dat wel een sleutel aan Theresa meegegeven. En we hadden op de terugweg het geluk dat we bij alle wegwerkzaamheden in de flew zaten en door konden rijden. Anders sta je toch vaak lang. Dus ruim op tijd thuis. Snel een kop koffie en dan was het tijd dat Jan Theresa tegemoed ging.Dus we zaten om 1 uur aan tafel. Dan wachten tot Ingrid Theresa weer op haalt. Dan komt Theresa vrijdag na de Taekwondo weer. Tot maandagmorgen denk ik.
Dan kwam de Post die aanbelde ik ren naar beneden neem de Post aan en loop naar boven dan gaat de bel opnieuw en dara was Ingrid. Ik kom boven en dan krijg ik het berichtje binnen van Ingrid dat ze Theresa om half 2 ophaalt. Ingrid een koffie gegeven en nadat ze weer weg waren was daar de Ruhe. Nog even met Jannick gebeld want de Post van de huisverzekering was er. Ipv de aangezegde 1000 Euro leggen ze nog even kosten er boven op dus nu 1350 Euro. Ingrid betaald de 1000 Euro dus blijft er voor Jannick toch nog 350 Euro over. Dan denk ik dat schiet lekker op als je met ze spreekt ios het 1000 Euro en als je denkt je hebt het geregeld dan blijkt het 1350 te zijn. en meer wil INgrid niet betalen. Dan de gemeente Gröbming die een fors bedrag neerlegd voor alle gemeentezaken . Ingrid heeft de eindafrekeningen niet betaald en ook het eerste kwartaal niet van de Gemeente en zij woonde hier. Makkelijk om de laatste maanden net te betalen en het allemaal zo achter te laten.

Dan belt Jannick om te vragen om Meli als ze thuiskomt even te knuffelen en op te vangen. Zij en haar vader hebben een smsje gekregen dat morgen de makelaar en fotograaf komen want ze zet het door om het huis te verkopen. En of dat nog niet genoeg is zijn hele machinepark wat hij nog heeft (had een eigen bedrijf) dat verkoopt ze ook.- Meli heeft haar eigen keuken enz. betaald en ook buiten hebben ze een terras en een vijver en beplant. Allemaal door hen betaald. Oma heeft haar geld erin dus dat wordt oorlog. Meli is kapot van ellende. Geen idee hoe het Heinz vergaat want die staat straks gewoon op straat. Morgen hebben ze een afspraak die ze al hadden staan met de advocaat.

Wat voor mensen zijn er toch. hebben hebben en nog eens hebben over lijken gaan en nooit genoeg hebben.

Annemarieke dat je de regio alleen in en uit kan met bewijs van inenting of test en dat mag geen antigeentest meer zijn. Dat zijn echt Polizei afzettingen .