Een prachtige zomerdag

Was al vroeg wakker dus een beetje ontbijt tv. Dan douchen en ondertussen had Ingrid Sabrina gebracht die zat te brullen bij Jan. Dus haar overgenomen en het ging wel wat beter. Daar Ingrid ook nog wat andere dingen moest doen moest ze echt even blijven. Ze kreeg wel een aanval bij ons . Dan werd ze opgehaald en ik aan de koffie. De huiskamer stof afgenomen wat wel nodig was na al weken weg. Jan heeft gestofzuigd . Dus langzaam aan wordt het weer wat. Ik vind elke keer toch weer iets van Theresa wat van beneden gekomen is. Maar het ziet er nu redelijk opgeruimd uit. De katten kunnen geen genoeg van knuffelen krijgen en we hebben steeds demonstraties van kijk hoe lief we zijn.
Ondertussen is de schoorsteenveger geweest en nu is Reini aan het werk met vensterbanken aan het vervangen. Dus ik moest alles uit de hal in het trappenhuis halen. Heb ik straks ook weer wat schoon te maken en op te ruimen. Een druk begin van de dag.
Later kwam Sabrina weer daarna kon ik gaan eten met Jan samen. Die heeft geprobeerd de maaimachine aan de gang te krijgen en dat lukte niet ondanks nieuwe bougie.
Dus Ingrid later papier en weet ik veel wat nog meer wegbrengen en gelijk de maaimachine naar Do it. Sabrina heeft 2 uur lang bij me op de vloer gespeeld en maar 1 aanval gehad. Theresa was zoet aan het spelen maar met Mama in de buurt wordt ze een echt klein kind die alle aandacht wil.
Het is flink gaan stormen en we wachten maar wat voor weer op ons af komt. (in ieder geval niet veel soeps)
Het was een beetje rommelige dag maar wel gezellig met Jan een berg crackers die we uit Italie hebben meegenomen en wat overgebleven kaas de hele avond Dr Deen gekeken.
Morgen komt Reini weer , hij wilde niet blijven slapen. Hij heeft veel werk verzet en in het trapenhuis kan je nu merken dat er geen wind meer onder de vensterbanken doorkomt. De vensterbanken zijn erg mooi aan de buitenkant van natuursteen.

Ben erg benieuwd naar het eindresultaat